CA2B Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Her får du listen over hvilke spill du kan skaffe deg i februar.Dette er spillene du får med PlayStation Plus og Xbox Live Gold denne måneden Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 En liten tilleggs info. Krigen i nord Amerika er generelt kjent som Den franske og indianske krig. Det varierer litt(kanadiere kaller den ofte bare for 7 års krigeb5) Men den er såpass unik i forhold til krigen i Europa at den ofte får sitt egent navn. Dere kunne legge til franske indianske krig i parantes. Jeg reagerte i hvertfall når det stå 7 års krigen og lurte på hva dette var til jeg leste videre og det var snakk nord Amerika. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 For en positiv overaskelse "Jedi Academy" er en av mine Star Wars favoritter må se å få det ned på Xboner .P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Har playstation. Kan ikke si at jeg kommer til å spille noen av månedens gratisspill. Hadde jeg fått jedi academy på ps4 derimot ? Men har så mange spill jeg ønsker å spille som jeg aldri får tid til... Endret 6. februar 2019 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå