theGunner76 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Usikker på hvor jeg skal legge denne her, men flytt gjerne... Lurer på hvilke spillbutikker som sender ut spill raskest ift release dato? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg synes Elkjøp har klart seg godt, men det er også selvfølgelig avhengig av Posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Gamezone er veldig flinke på dette. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Playstation Store til Sony. Der har det vel aldri vært forsinkelser på utgivelser grunnet treg postgang. Ellers er vel Gamezone kjent for å være meget tidlig ute. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Har kjøpt en del på Xbox Store. Preloades på forhånd og åpnes alltid når det skal. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Årevis siden jeg kjøpte et fysisk spill, men er ikke de i dag stort sett bare en installer som uansett henter ned mesteparten av spillet fra nettet? I så fall er det vel like greit å bare få det fra en online-butikk (Steam, Origin, battlenet+++ eller hva de nå heter for konsoller)? Endret 5. februar 2019 av Zork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå