AndersT2 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Når jeg bruker internett, og får en del sider opp så forsvinner disse inn i ett åpent vindu og med ett nummer på hvor mange som er åpne, det liker ikke jeg. Så hvordan gjorde jeg om dette igjen, har spørt om det før, men finner det ikke igjen. Anders Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Høyreklikk på start knappen din -> egenskaper -> taskbar (husker ikke hva det heter på norsk) -> grupper liknende........(fjern avkryssingen) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Høyreklikk på start knappen din -> egenskaper -> taskbar (husker ikke hva det heter på norsk) -> grupper liknende........(fjern avkryssingen) For å renskrive; Høyreklikk på oppgavelinjen > Egenskaper > Oppgavelinje > Fjern haken for "Grupper liknende knapper på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Takker, bruker ikke norsk windows, så man glømmer slikt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå