TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 Brokkoli er så allsidig, samme med blomkål! men jeg syns brokkoli er best. Sukkererter er digge små snacks du bare tar med deg på butikken da! ferdig vasket og greier, and that delicious crunch! Brokkoli og blomkål er jo godt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 I snackshylla er det ikke noe med sukker, det står i godishylla. I snackshylla er det produkter med salt, fett og noe med "fritert faenskap". Har aldri sett grønnsaker i snackshylla. Jeg har da ikke sagt noe om hva folk synes er godt eller hva andre regner som snacks. Jeg har delt min helt personlige mening - og det trodde jeg at var lov her. Eller skal du bestemme hva jeg skal mene...? Selvsagt går det ann å spise grønsaker som snacks. Det ligger som regel under grønn snacks. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Grønne saker vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå