TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Jeg spiser gjerne reddiker som snacks, rett fra pakken. Også spiser jeg baby agurker og sherrytomater, Det er mine favoritter av sunn snacks. :love: Endret 4. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM 3 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Gratulerer!Jeg spiser sylteagurker, gresskar og neper til frokost, resten av dagen tar jeg jeg gjerne en galangarot og litt artiskokk med ingefær som snacks. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Gimme en skikkelig tomat (ikke de bleke etterligningene på kiwi og rema 1000 som smaker vann og ikke tomat) litt salt og jeg kan fint spise tomaten som ett eple. Er sååå nam! 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg spiser alt, så lenge jeg får det servert Gidder ikke kjøpe og lage selv 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hva slags grønnsaker spiser du gjerne som snacks? Spørsmålet er jo feil formulert. Grønnsaker er grønnsaker og bor i grønnsakshylla, mens snacks er snacks og bor i snackshylla. Hvis jeg spiser grønnsaker istedenfor snacks, så spiser jeg små gulerøtter eller gode (altfor mye dårlige) cherrytomater. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Knasker First Price gulrøtter dagen lang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Knasker på ingefær. Vil ikke akkurat kalle det for snacks, men det hjelper mot den evige kvalmen som jeg sliter med. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Spørsmålet er jo feil formulert. Grønnsaker er grønnsaker og bor i grønnsakshylla, mens snacks er snacks og bor i snackshylla. Du har misforstått spørsmålet mitt helt. Endret 7. februar 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hvis jeg måtte spise grønnsaker som snacks, så måtte deg blitt hele sylteagurker. Elsker den sure smaken, skikkelig snadder Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Gulrøtter, kålrabi, agurk og paprika passer godt å knaske på, og man kan gjerne ha litt dip i tillegg. Man må ha gode tenner dog. Men jeg spiser mye heller frukt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 På engelsk betyr "snack" rett og slett mellommåltid, og kan altså være hva som helst. På norsk mener mange, ikke minst dagligvarene, først og fremst noe salt og knasende når de sier "snacks". (Ren) sjokolade er for eksempel ikke "snacks", ei heller er frukt eller "snop" det. Det kan kanskje være en misforståelse basert på ordets onomatopoetiske egenskaper (det knaser jo litt i "snacks"), men misforståelser kan godt styre språklig utvikling. Betydningen som trådstarter bruker, altså den opprinnelige, er imidlertid heller ikke uvanlig. Det er derfor meningsløst å krangle om hva det "egentlig" betyr, og jeg tror alle skjønner hva det her er snakk om. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Du har misforstått spørsmålet mitt helt. På hvilken måte? Venter på oppfølgingsspørmål: Hva slags snacks spiser du gjerne som grønnsaker? Eller: Hva slags frukt spiser du gjerne som sjokolade? Eller kanskje: Hva slags pølser spiser du gjerne som hamburger? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 På hvilken måte? Venter på oppfølgingsspørmål: Hva slags snacks spiser du gjerne som grønnsaker? Eller: Hva slags frukt spiser du gjerne som sjokolade? Eller kanskje: Hva slags pølser spiser du gjerne som hamburger? Slutt å mobb. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Spørsmålet er jo feil formulert. Grønnsaker er grønnsaker og bor i grønnsakshylla, mens snacks er snacks og bor i snackshylla. Hvis jeg spiser grønnsaker istedenfor snacks, så spiser jeg små gulerøtter eller gode (altfor mye dårlige) cherrytomater. Syns direkte synd på deg hvis snacks må være noe fritert faenskap eller fylt med hvitt sukker for at det skal regnes som snack for deg. Du bestemmer heller ikke hva folk syns er godt og de regner som snacks. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Lett svar: ingen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Syns direkte synd på deg hvis snacks må være noe fritert faenskap eller fylt med hvitt sukker for at det skal regnes som snack for deg. I snackshylla er det ikke noe med sukker, det står i godishylla. I snackshylla er det produkter med salt, fett og noe med "fritert faenskap". Har aldri sett grønnsaker i snackshylla. Du bestemmer heller ikke hva folk syns er godt og de regner som snacks. Jeg har da ikke sagt noe om hva folk synes er godt eller hva andre regner som snacks. Jeg har delt min helt personlige mening - og det trodde jeg at var lov her. Eller skal du bestemme hva jeg skal mene...? 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det er kun en grønnsak jeg syns er skikkelig digg, og det er brokkoli. Rå, dampet eller kokt. Sleng på litt god dipp, så blir det bra. Det er noen andre grønnsaker som er greie nok til å tvinge i seg. Frukt syns jeg ikke noe særlig om, banan er det eneste jeg spiser av det. Bruker det som mellom måltid under hardt arbeid stort sett. (med litt sjokolademelk eller lignende) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Prøv stekt brokkoli med sitronpepper og kanskje litt rømme ved siden av. Du kan takke meg for the mouthgasm etterpå. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Egentlig, brokkoli trenger ikke såå mye greier for å være godt, litt kjapp damping holder jo i massevis - i mine øyne Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Brokkoli er så allsidig, samme med blomkål! men jeg syns brokkoli er best. Sukkererter er digge små snacks du bare tar med deg på butikken da! ferdig vasket og greier, and that delicious crunch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå