Lars-Chr. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 I går var jeg innom og lurte på hvordan jeg kunne få noen program til mobilen min(6600). fikk svar om at jeg kunne gå til my-symbian.com, det var en bra side med masse bra, men siden jeg ikke har så veldig greie på det her så vet jeg ikke hvordan jeg kan få de ønskelige programma inn på mobilen. vær så snill å hjelp meg med det. er sikkert mange som vet mye. takk. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De fleste programmer kommer som en *.sis fil. Denne må overføres til telefonen på en eller annen måte (ir,bluetooth eller kortleser for mmc kortet ditt). Det betyr at du må ha en av de nevte på pc,n din. Når filen først er over på telefon er det bare å åpne den så innstallerer den seg selv. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kan også ¨åpnes fra pc, men må da enten BT forbindelse Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 var i buttikken i dag og kjøpte meg bluetooth. får prøve å se om jeg får til noe da. takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Siden jeg er litt pesimist med tanke på den fantastike jobben og innsatsen for ikke å snakke om omtanken Nokia har gjort med pcsuite til 6600 kan du like gjerne søke på "hjelp med bluetooth-6600" her i forumet med en gang Lykke til Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 tror dette temaet er diskutert ganske nøyaktig ett par ganger (= hehe,- Lenke til kommentar
Lars-Chr. Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 forstår at dette emnet sikkert har vært diskutert mye før. nå har jeg fått dreisen på det. installerte inn en mp3 spiller. demo. den har sluttet å virke nå da. slettet den igjen i stad. driver å leter etter noe annet kult. har lyst til å finne den fjerkontroll programmet. har hørt at det er ganske nyttig. bare si i fra om dere finner noe kult. vi hørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå