220Volt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Når man bestiller hardware av ulike typer, retail, så følger det gjerne med mye bundlet software, og disse kommer gjerne på cd'r, i små papir-cd-lommer. Disse papir-coverene, er kanskje ikke verdens lekreste, og definitivt ikke verdens mest holdbare, MEN du verden så kjekke de er å ha når man skal gi en eller to plater til en god venn, men noe "skøy" på! Så er det noen der ute som kan finne ut/ fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt sånne??? Jeg har kikket i veldig mange kontorrekvisita butikker, Binders, tybring gjedde ol. men ingen har sånne fine papir cover?? HJEEEELP!!!! Lenke til kommentar
art Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har tidligere fått tak i dise på Clas Ohlson art Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 takk, jeg har ikke sjekket der enda, men skal gjøre det nå!!! fine greier Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) MPX selger slike papirkonvolutter uten lim iallefall, men pakkene er dyre og kanskje litt i det største laget... Edit: Har du vært å sett på Maske Marked? Endret 21. desember 2003 av Umbra Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://www.brenner.no har Plastlommer til CD/DVD (100stk) 50kr = 50øre pr. stk. Disse er mer fansy enn papir utgaven Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 ja, slike lommer er utrulig kjekt å ha. Synest dei er bedre enn store jewel og slim-case Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har bestilt 10 pakker a 50stk. ifra Chlas Ohlson. takk for innspillene, de har hjulpet meg mye!!! Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Huff, jeg sliter med det motastte, tror jeg har halve kjelleren full av tomme CD cover. Bruker store CD mappe permer såklart. Eneste brukbare CD cover som er litt holdbart er de som er standard til DVD filmer. Må si jeg er glad for at det kom CD-R plater på spindel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå