Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Feilmelding: Error occured, Flow will now shutdown


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei -får denne meldinga på relativt ny PC - kjøpt hausten 2018:

 

Flow

Error occured, Flow will now shutdown.

 

Tidvis går PC tregt ….. kva kan gjerast med dette ? - meiner det kom etter ein oppdatering … ikkje sikker

Flow er et bakgrunnsprogram for noen hovedkortchipper. Jeg har det selv i en HP av noe slag. Dette programmet har fått mye "kjeft" for å være en svart hull for ressurser.

I enkelte tilfeller kan man oppleve at Windows låser seg totalt mens Flow jobber. Jeg anbefaler litt søking etter løsninger for din PC.

Lenke til kommentar

Flow er et bakgrunnsprogram for noen hovedkortchipper. Jeg har det selv i en HP av noe slag. Dette programmet har fått mye "kjeft" for å være en svart hull for ressurser.

I enkelte tilfeller kan man oppleve at Windows låser seg totalt mens Flow jobber. Jeg anbefaler litt søking etter løsninger for din PC.

 

Takk - håper andre har en løsning :-)

Lenke til kommentar

Dersom du har admin rettighet skal du kunne fjerne hele programmet uten at det skal innvirke på systemet. Men som sagt, sjekk det spesifikt for ditt chipsett. Selv har jeg dette på en maskin uten admin rettigheter hvor jeg avslutter Flow via Task manager når det begynner å oppføre seg tullete.

 

Denne kan være til hjelp for deg:

https://www.file.net/process/flow.exe.html

Lenke til kommentar

Dersom du har admin rettighet skal du kunne fjerne hele programmet uten at det skal innvirke på systemet. Men som sagt, sjekk det spesifikt for ditt chipsett. Selv har jeg dette på en maskin uten admin rettigheter hvor jeg avslutter Flow via Task manager når det begynner å oppføre seg tullete.

 

Denne kan være til hjelp for deg:

https://www.file.net/process/flow.exe.html

 

Takk 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...