OHJohansen Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Dette er en Harley-Davidson elscooter Lenke til kommentar
Mag Mo Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Det er veldig fornuftig Harley gjør, ellers blir de lik Koodak. Naboen har Harley med motorbrøl, men det er ikke motoren som gir frihetsfølelsen. 8 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Det er veldig fornuftig Harley gjør, ellers blir de lik Koodak. Naboen har Harley med motorbrøl, men det er ikke motoren som gir frihetsfølelsen. Du får stikke innom naboen din og foreslå at han bytter Harleyen sin i en sånn batteridrevet hårrull som i artikkelen. Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Ikke "stillhet" 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Er den bedre på alt? Fra tester så skal elektrisk være bedre på akselerasjon, pris, balanse, støy. 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Elektriske motorsykler må jo være midt i blinken for HD! Mye av poenget med Harley Davidson er jo at de skal veie så mye som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Du skal være bra bike curious for å like den der. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Blir sikkert mange spenstige bygg av denne. Tror de selger til dem som er helt med, hvilket synes å være brukermassen allerede. Man kan ikke leve av 50 åringer i mer enn 25år framover. 1 Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Er den bedre på alt? Fra tester så skal elektrisk være bedre på akselerasjon, pris, balanse, støy. Nå kan man jo også få kjøpt "fake" oljeflekk på ebay til å legge under så ennå et argument mindre mot el-Harley. Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk 1 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det. Lenke til kommentar
KjellG Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det. Det er noe av grunnen til at mange ikke kan fordra dette levenet. Ta den på henger og reis langt inn i skogen og ikke plag oss andre. 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det. Det sa folk om bil i 2012 også. Lenke til kommentar
I96MHGOC Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det sa folk om bil i 2012 også. Det blir som å høre på AC/DC uten lyd, i 2012 som idag. Lenke til kommentar
I96MHGOC Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk For noen støy, for andre "fløyelsmyk" musikk, akkurat som med .....musikk.... Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Finnes ikke en eneste god grunn til at tohjulinger skal bli elektriske. En bensindrevet er bedre på alt. Ja for støy er jo så utrolig kjekt å høre på i timevis i strekk Ja faktisk. Min MC har uoriginale potter som støyer en hel del. Det finnes db-killere til, og jeg har det originale langt stillere anlegget også. Men de uoriginale får bli. Uten db-killere. Det ER faktisk sånn en MC skal høres ut. Selvsagt er det ikke alle som forstår det. Det er noe av grunnen til at mange ikke kan fordra dette levenet. Ta den på henger og reis langt inn i skogen og ikke plag oss andre. Noe av poenget er jo faktisk å irritere slike som deg. :-))) 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Noe av poenget er jo faktisk å irritere slike som deg. :-))) Får stemme på parti som ønsker støy-avgifter, så blir det bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå