Eriksendrul Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Jeg ønsker at shotten jeg lager skal ha en alkoholprosent på 25-30. Hvor mye vann og hvor mye 60% sprit skal jeg ha i en 0,7 liters flaske? Er det så enkelt at det blir 50-50 vann og 60% sprit for og redusere alkoholprosenten til 30? Aldri blandet sprit med vann før, men sist jeg lagde shots på kun 60% ble det et helvette. Og selv skal jeg ikke drikke mer 60,men har en flaske stående. Og kan man blande sprit og vann rett fra springen? Skal tilsettes tyrkisk peber evt Annet sukkertøy Endret 4. februar 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Det er så enkelt at om du blander 60 % alkohol i forhold 1:1 med vann får du 30 % alkohol. Om du vil ha 25 % alkohol kan du blande 0,29 L av 60 % alkohol med 0,41 L vann for å få 0,7 L 25 % alkohol. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 http://eshop.partyman.no/butikk/main.aspx?page=articlelist&gid=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå