Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sexpartnere som blør

Anbefalte innlegg

I august innledet jeg et forhold til ei dame som varte i bare 3 månder. På slutten av forholdet sleit hun med blødninger i underlivet.

Så, 1 mnd etter det ble slutt fant jeg meg en ny kjærest. Nå sier hun at hun også har slitt med blødninger men også smerter helt siden hun møtte meg, som nå begynner å bli en stund siden.

Begge gikk/går på P-piller. Og jeg har hatt sex med begge uten kondom.

Har lest på nett at det er vanlig med blødninger når man går på P-piller. Men leste også at det kan skyldes infeksjon eller at man er smittet av en kjønnssykdom. Og det er her jeg blir litt redd, for jeg har ikke merket noe uvanlig hos meg nedentil, verken sviing ved urinering eller noe.

Er det noen kvinnfolk her som kan fortelle om de har opplevd det samme ved bruk av p-piller?

Virker nesten som at jeg har smittet dem med noe siden begge får disse blødningene mens de går på pillene, og blødningene varer jo lenge..

Anonymous poster hash: 3c0cb...906
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg blør av og til pga p-pillene, men det er som regel bare når jeg har glemt en pille(eller tar den veldig sent). Da stopper jeg ikke å blø før jeg har hatt mensen, og begynt på pillene igjen. Kan også begynne å blø hvis jeg tar mange brett på rad uten pause. Vet du om de gjør det? Men jeg har også hørt at man kan blø av kjønnssykdommer, så jeg ville helt klart testet meg om jeg var deg! 

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...