Telialigaen Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Opptak er påkrevd i de aller fleste turneringer. E-SPORT: Slik tar du opptak av kampene dine i Counter-Strike Lenke til kommentar
Properbbq Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Her burde dere oppdatere med litt bedre informasjon. Har sett flere som har skrevet følgende i konsoll: record opptak.1 record opptak.2 Problemet er at alt etter "." blir fjernet, og filen blir da kalt "opptak.dem" begge ganger, som medfører at første opptak blir overskrevet av det andre opptaket. CSGO har ingen advarsel om overskriving av filer. Andre har skrevet samme record setning da de ikke forstår at det som kommer etter "record" er filnavnet, som da har medført at det første opptaket blir overskrevet. Litt veiledning kommer man langt med, og man bør ikke anta at alle forstår slike ting som dette. Håper dere tar dette til etteretning og viser litt godvilje istedenfor å diskvalifisere folk da det tydelig kan informeres bedre om hvordan dette fungerer fra deres side. Ta hensyn til noobs 4 Lenke til kommentar
vikkern Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 jeg er noob, dette skjedde akkurat meg idag rip 1 Lenke til kommentar
Finn Pedersen Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 hvor skal vi laste opp filen? Lenke til kommentar
Bonden69 Skrevet 18. august 2021 Del Skrevet 18. august 2021 Skjønne kje heilt koss eg ska gjer det greiane herane finne kje navnet på match 2 så eg skreiv usikkar på om eg gjor rektigt med recording men adle andre på laget mitt har pov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå