OHJohansen Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Millioner fulgte konsert i Fortnite Lenke til kommentar
Patrick K Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Millioner fulgte konsert i Fortnite 7 Lenke til kommentar
Patrick K Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 I’m not seeing enough movement. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Aldri hørt om dette før nå men.. Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Joda, vel og bra at Marshmello holdt konsert. Men, ONLINE??? I Fortnite? Snakke om å synke lavt da.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Joda, vel og bra at Marshmello holdt konsert. Men, ONLINE??? I Fortnite? Snakke om å synke lavt da.. Dette var jo bare ett slags 10min langt PR stunt, ser liksom ikke problemet, kan for alt vi vet være noe prerecoded greie, ikke sikkert artisten selv var den som styrte karakteren eller musikken en gang, dette er som alle andre PR stunt. Lenke til kommentar
KalleKlovn34567 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Joda, vel og bra at Marshmello holdt konsert. Men, ONLINE??? I Fortnite? Snakke om å synke lavt da.. Om han kan tiltrekke seg millioner til å følge den konserten, så er jo det fortsatt ganske bra spør du meg.. og som PR stunt får nok både han og Fortnite flere følgere etter det. Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Marshmello? Er det deadmau5? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå