hekomo Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hundre år med darwinisme i bilbransjen har ikke resultert i at man sender mekanikere og dyrt utstyr ut til kunde for å gjøre service. Tipper Tesla finner ut det samme etter først å ha prøvd og feilet. Som ser ut til å være den eneste måten de lærer på. Samme som 100% automatiseringsgrad som produsentene for lenge siden har prøvd og forkastet, men som Musk måtte satse milliarder og masse tid på før han fant ut at det var på tide å snu. Må'kke finne på å tenke nytt og annerledes enn de utdaterte! Fali' det! Nå er Musk forresten på vei til Norge, visstnok for å blant annet se på nettopp servicesituasjonen: https://e24.no/digital/tesla-motors/tesla-gr-nder-elon-musk-til-norge-etter-service-troebbel/24558147 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hvordan vet man om en produsent er utdatert? De baserer seg på utdatert teknologi, metodologi, osv. Fossilprodusentene er utdatert. De lager utdaterte giftbiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå