Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Deilig med enda en seier. Da er det heia Manchester City de neste to timene Endret 3. februar 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Viktige 3 poeng! Det som gjelder om vi skal kjempe om topp 4. Men dette var en dårlig andre omgang. Kanskje det dårligste etter solskjær kom. Håper ikke det var et tegn på at futten er i ferd med å gå ut av enkelte spillere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Matic nærmer seg i alle fall pensjonsalder, må nok en del oppgraderinger til på midtbanen og i forsvar (Må vel finnes noen bedre der ute enn Young blant annet?). Men skal huske på at Leicester tok 1 poeng mot Pool forrige runde. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 United må bruke 2-3mrd til sommeren om det skal kjempes om en tittel Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) De greiene som det i Banasplitt sitt innlegg, viser bare i enkelte lesere hos meg. Ikke i Firefox og IE feks. Plage at jeg alltid må åpne Opera for å få sett hva det er. Har andre samme problem? Viser bare tomt hvitt felt hos meg i firefox. Edit. Fant ut av det i Firefox. Viser nå. Det var Ghostery, burde sjekket det før. Endret 4. februar 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå