Alexander4840 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Jeg vil gjerne ha deres syn på folk som Tony Robbins, Dean Graziosi, Tai Lopez, osv Jeg har trykket meg inn på alle liknende adds siden Tai Lopez dukket opp, og alle har enten den samme siden, eller en veldig liknende. Det virker som at scamvertising på youtube har eksplodert. Men, h3h3 legitimiserte Tai Lopez, og det fikk meg til å tenke. Tai Lopez https://goo.gl/96kTqD Sam Ovens https://goo.gl/wtdHQW Kun noen få av de mest kjente. Jeg har alltid trodd at Tony Robbins var en real kar som bare tok seg veldig godt betalt. Min mor er stor fan av Tony Robbins, og hun tok meg med på ett seminar med han i Londom Jeg kan anerkjenne at det kan være brukbart for noen, men nylig så jeg en reklame hvor Tony Robbins snakket opp Dean Graziosi, så jeg begynte å undersøke Dean Graziosi. https://goo.gl/sWXRa4 Dette virker jo veldig som det typiske ''get rich easy''. ''Ikke skap verdi, verdien fins, bare ta den''. Naturligvis kan ikke alle bli rike fra ingenting annet enn investering og smarte taktikker, og 99,9% av de som betaler for disse tingene, ender opp med å ikke prøve, eller feile. Nå har jeg mange tanker i hodet om akkurat dette, så jeg redigerer denne posten etterhvert, og kaster spørsmålet til dere. Alle begynner å likne på hverandre, alle går god for hverandre, inkl Richard brandson. Hvem er faktisk seriøse, er alle seriøse, eller er ingen? Er Tony Robbins en ekstremt suksessfult scam? Er det evt mulig det blir brukt Deep-Fakes? Endret 2. februar 2019 av Alexander4840 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Husker jeg kjøpte et av Tony Robbins kurs på en eller annen tv-shop for mange år siden. Såpass lenge siden at det kom på kassett. Nå, mange år senere, så ser jeg på ham som lite mer enn en slags tv-predikant. Liten substans eller verdi i noe av det han kommer med og hans suksess er kun bygget på at han er en svært karismatisk og likandes kar som er god på å selge et budskap. Er man god nok til å selge, så trenger man ikke et godt produkt å selge. Han selger et ekstrovert ideal som kun passer for noen få, men som, fordi han har bygget det rundt seg selv, han selv nok er hellig overbevist om at er den ene store sannheten. Jeg tror forsåvidt ikke at han bevisst forsøker å svindle noen - han er bare så overbevist om sin egen fortreffelighet og innsikt at han ikke makter å stille spørsmål ved den. Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Min egen regel er vel helst at jeg kun gir penger til folk som aksepterer donasjoner i plassen for å kjøpe deres "beste" meninger utenom det dei legger ut på youtube... Hvorfor sløse vekk penger når en ikke lenger trenger det. Vanligvis mer om ting og tang utenom det en person legger fram. Det eneste jeg er sikker på er at det er mange tullinger der ute og noen er veldig gode til å fremme hva det en er... Og det er vel mye kompiskjøring blant rikfolk som hjelper med reklamer kunnskap og kjennskap... Mobilen min er så mye bedre en amigaen jeg hadde som unge og walkie talkie var vel det nærmeste en kom til mobilen... CGI er fantastisk i disse dager koster kanskje litt å få noe som er veldig troverdig... Men filmen du viser til er jo tydelig på at en ikke trenger så veldig med ressurser for å lage tull i disse dager... Deep fakes.... Infiltrering er standard taktikk blant politi, anti-terror og for kriminelle, terrorister også.... Vel klart at folk kan gjøre alt slags løye for penger eller andre grunner til og med hva dei selv tror på. Mine tanker fra mitt forskrudde hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå