Gå til innhold

Bråkete Seagate


eranro

Anbefalte innlegg

Nei da, MPX vet dette sikkert veldig godt. Men det er jo lettere for dem å selge disker som er mer eller mindre ødelagte til reduserte priser.

En drøy påstand, synes jeg.

Kan aldri tenke meg at en seriøs webshop vil finne på å selge varer de vet de vil få reklamasjoner på. Jeg regner MPX som en seriøs butikk. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nårru begynner å høre klikkelyder i disken, utover det som er normalt sefff.......sikkerhetskopier fort! :) vet ikke hvor mye hold det er i de, men mange sier at kommer KLIKK .....KLIKK...KLIKK liyder er det like før disken streiker, men man rekker å få sikkerhetskopiert den somregel

 

Dette stemte i mitt tilfelle iallefall......

Jeg kan bekrefte det jeg også. KLIKK ... KLIKK ... KLIKK = døende/død disk. Har erfart det et par ganger nå.

 

Men jeg må bare si: Det er ofte for sent å ta panikk-backup når lyden førtst har begynnt. Backup er noe man skal ta jevnlig hvis man verdsetter dataene sine.

 

(Selv kjører jeg alt fra min 160GB'er over på en annen 160GB'er et par ganger i måneden. Jeg verdsetter i hvertfall dataene som ligger der er langt mer enn den tusenlappen den andre disken koster.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...