Fredrik Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har mistet CD'en som fulgte med mitt Canon Powershot A50 og lurte på om dere vet om programmer som kjenner igjen denne modellen? Har lastet ned diverse ting men har ikke funnet Powershot A50 der man kan spesifisere kamera... Takk for eventuell hjelp Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har du sjekket hjemme sidene til Canon? Husker ikke hvilket program som følger med jeg, men søker du på programmet og f eks setter "download" bak det på google så finner du det nok. Lenke til kommentar
baseyub Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Om du har WinXP og kabelen til kameraet ditt er en usb-kabel, så er det som regel bare plug and play... Jeg synes ikke det er noe stas med de programmene som følger med digital kamera, så derfor tar jeg alltid bare å henter inn bildene og legger de opp selv i mappene mine!! Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere, men jeg prøver ihvertfall... Eller du kan sikkert høre om det er noen som har det programmet og kan sende det til deg!! -Baseyub- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du vil ha ett program som laster bildene fra kamera over til PC? Du kan heller kjøpe en kortleser... koster ikke mer enn ett par hundrelapper, og det er kjappere og enklere enn å laste ned fra kameraet. Du får opp kortet som en egen harddisk og du slipper å bruke strøm fra kameraet når du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå