remix Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Hei jeg har kjøpt nytt hk og cpu.. jeg kjører på Windows 7 og selvfølgelig hat den ikke USB 3 driver med.. Så nå funker ikke mus eller tastatur, så jeg får ikke lastet ned drivere eller noe? Mus og tastatur funker i bios.. har prøvd med legacy mode av og på uten hell, har ikke gammel mus.. er det noen som har flere tips? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Vel, antar du har kjøpt et kort med usb2 porter - kanskje i front. Når du har fått frontpanel tilkoblet vil du også ha usb2 tilgjengelig. Lenke til kommentar
remix Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Nå har jeg koblet til USB 2 portene på skjermkortet fra fronten fra den gamle kassen jeg hadde fortsatt ikke noe hell .. jeg har en tomahawk b450 hovedkort.. eg skjønner koffor det ikke funker.. Men har lest at amd har store problemer med Windows 7 men er det noe annet jeg kan gjøre.. kassen jeg har nå er Lian li dynamic og ser ut som alle portene den har er 3.0... Vurderer nå å installere Windows 8.1 eller 10 om det fortsatt er mulig å få tak i.. Endret 3. februar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Hvis det er 64 bit W7 du har finnes det USB drivere tilgjengelig her: https://www.msi.com/Motherboard/support/B450-TOMAHAWK#down-driver&Win7%2064 Lenke til kommentar
remix Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) D e d eg har men får ikke installert d uten mus eller tastatur? Endret 2. februar 2019 av remix Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Har du forsøkt USB2 portene på baksiden av kortet? Lenke til kommentar
remix Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 Har du forsøkt USB2 portene på baksiden av kortet? har prøvd alle portene?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Har du reinnstallert W/7 etter at du byttet hovedkort? Lenke til kommentar
remix Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 Nei d har jeg ikke prøvd på enno kansje jeg skal prøve på d først Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Blir nesten alltid krøll når man bytter HK og kjører med gamle drivere ;-) Lenke til kommentar
remix Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Blir nesten alltid krøll når man bytter HK og kjører med gamle drivere ;-)forsøker på d forsøker på d e vell best om er formatere alt då.. fabrikkinstilling Endret 3. februar 2019 av Omnia vincit amor Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Husk at når du har gjort det og om tastatur/mus fungerer så installer alltid Chipsett drivere før du gjør noe annet! :-) Lenke til kommentar
remix Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 Fikk d fikset:) installerte win 10 og ingen problemer med USB utgangene.. Fikk samme problem når eg reinstallere win7:) men takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå