raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) den finner ikke bare :S å får ikke til noe på den! :S pga usb ikke fungerer i sikkerhetsmodus, vet ikke hva annet jeg skal forklare med lissom men bare jeg får usb til å virke så får jeg til resten selv =) Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Hva er det du egentlig prøve å åppnå ved å komme i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) som sagt, jeg gjorde noe feil :S å klarer ikke fjerne at den kun booter i sikkerhetsmodus :S å usb vil ikke fungere der, men funker i dos, å har ikke andre porter fra datan til tastatur å mus enn usb Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Men tastaturet fungerer fint når du først er inne i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) nei :S ingenting annet enn bilde fungerer :S hadde tastatur funket, hadde jeg fått det til lett Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Mulig det er noe driver issues siden windows kun laster essensielle drivere når du er i safe mode. Et eldre tastatur kan fungere. Når du er inne i safe mode bytt USB kontakt til tastaturet, mulig windows da prøver å finne og installere driverne. Verdt et forsøk. Er det lys på tastaturet? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) hmm, mulig det, men har ingen eldre tastaturer her, men skal prøve å bytte usb kontakten å se om det går, men har mine tvil, men kan alltids hende, skal undersøke nå =) Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 tastaturet funker som sagt i dos, bare ikke i sikkerhetsmodus, skal prøve å bytte mellom alle usb'r i sikkerhetsmodus å se nå =P Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 tastaturet funker som sagt i dos, bare ikke i sikkerhetsmodus, skal prøve å bytte mellom alle usb'r i sikkerhetsmodus å se nå =P Hvis det fungerer i DOS hvorfor klarte du ikke løsningen som Mobile999 foreslo? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 værken mus eller tastatur får kontakt på noen av usb'ene :S å vet de er aktivert, siden de får strøm fra bios, men når jeg kobler de ut fra sikkerhetsmodus får de ikke kontakt igjen Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) Hvis det fungerer i DOS hvorfor klarte du ikke løsningen som Mobile999 foreslo? den påstår å ikke finne den kommandoen eller noe :S eller, "enheten" (sikkerhetsmodus) er det mulighet å få vist alternativer som går ann btw? Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Kan du sende meg nøyaktig hva som er feilmeldingen når du skrive kommandoen? Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) sec, laster sikkerhetsmodus akk nå =) Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) "den angitte oppføringsidentifikatoren er ikke gyldig.Feil parameter" dukker opp på følgemnde kommando "bcdedit /deletevalue {current] safeboot" nb, jeg vet ikke om lederteksten er i admin eller ikke, pga kan kun kjøre ledertekst fra windows cd'n hvis masn kunne se hvem parametere som var tilgjengelige hadde hjulpet stort, men vet ikke om det går klarte å se parameterene, å skriver nøyaktig det samme, fortsatt samme error :S Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Du må gå til drive for din windows installasjon og inn i .\Windows\System32 Klarer du å følge denne så får du restoret din registry fra RegBackup folder hvor safemode boot ikke er aktivert. https://m.youtube.com/watch?v=8aa8xM-ajIg Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Det kan hende du må skrive noe annet enn {current}, altså {noeannet}. Kjør følgende kommando bcdedit /enum Ved siden av identifier er det som skal stå der. Kilde: https://www.sevenforums.com/tutorials/69585-safe-mode.html (option three) Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 Det kan hende du må skrive noe annet enn {current}, altså {noeannet}. Kjør følgende kommando bcdedit /enum Ved siden av identifier er det som skal stå der. Kilde: https://www.sevenforums.com/tutorials/69585-safe-mode.html (option three) prøver nå =) men da får jeg opp {default}, kanskje det hhjrlprt å bytte ut Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 Du må gå til drive for din windows installasjon og inn i .\Windows\System32 Klarer du å følge denne så får du restoret din registry fra RegBackup folder hvor safemode boot ikke er aktivert. https://m.youtube.com/watch?v=8aa8xM-ajIg ikke meningen å ignorere hjelpen din men, prøvde å fikk det ikke helt til Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Det betyr at du skal skrive "bcdedit /deletevalue {default} safeboot" Lenke til kommentar
raastad Skrevet 3. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2019 (endret) da fikk jeg "den angitte elementdatatypen gjennkjennes ikke, eller kan ikke brukes for den angitte oppføringen kjør bcdedit /? for kommandolinjehjelp Elementet ble ikke funnet" el skrev feil, prøvde igjen nå venter på resultat Endret 3. februar 2019 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå