ballemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hadde tenkt litt på vannkjøling, men har ikke så mye penger. Så jeg hade tenkt på Dette, jeg komm er ikke til å overklokke pc'en SÅÅ mye, bare litte granne, og jeg vil at den skal være så stille om mulig, så jeg bare lurte på om denne pakka fra 3dfxcool er grei nok for meg? GOD JUL mvh balleMann Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det settet der skal holde lenge det. =) Er ett greit nybegynnersett hvis du ikke skal bruke så mye penger. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Weee, får se om det blir noe penger til Jul da , vannkjøling here i come... God Jul mvh balleMann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 ingen som har det eller noen med litt utfuldende formeninger? god jul mvh BalleMann Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Systemet ser helt greit ut, for kjøling av prosessor.. Det holder sikkert til litt overklokking, så sant den vifta som følger med klarer å flytte litt luft. Men skal du kjøle mere ting som hovedkort, skjermkort eller harddisker bør du kanskje bytte til en større radiator. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Hmm, hadde tenkt å invistere i en blokk til skjermkortet ja, men sååå mye overklokka blir den vel ikke, saken er vel at maskina bråker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå