Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan treffe kvinner ute?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjipt å si det, men jeg leter bare etter noen unge damer i 20 årene å flørte med ute en plass.

Jeg er ikke den typen så drikker alkohol, så vet ikke hvor eg bør gå.

Har lyst å treffe noen ute en plass,er lei av netdating

Anonymous poster hash: c8116...ddc

Lenke til kommentar

Du må nesten sjekke hvilke barer i ditt område som er de vanligste sjekkeplassene. Folk mister hemninger på byen så det er nok den beste plassen for pulings. Dukk opp litt før stengetid så pleier det å være en god del damer som er gira på en stud.

Er det forhold du er ute etter og ikke vil bruke digitale plattformer så må du nesten se på deg selv, hvilke aktiviteter og interesser du selv har og henge deg på en passende aktivitet hvor det også hunnkjønn.

Følge etter, stirre ned eller stoppe opp tilfeldige damer i offentlighet som butikk o.l er nok for creepy for de aller fleste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Veldig ærlig mann

Litt kjipt å si det, men jeg leter bare etter noen inner å flørte med ute en plass.

Jeg er ikke den typen så drikker alkohol, så vet ikke hvor eg bør gå.

Har lyst å treffe noen ute en plass,er lei av netdating

Forstår deg veldig godt. Kanskje du har lyst til å treffe likesinnede? Hva interesserer du deg for? Det er garantert mye enklere for deg å lykkes med å finne en jente hvis du vet hvem du selv er. Hvilke verdier har du? Hvilken atferd og vesen ønsker du at en kjæreste skal ha?

Jeg tenker du er nødt til å forholde deg til virkeligheten som er temmelig sort/hvit, rent hovedsakelig.

Jenter er på byen og de er på Tinder. Dermed går man ikke ut i skogen og ser seg om etter en jente.

Hvis du ikke har et stort nettverk hvor kontakter kan koble deg med en likesinnet og singel jente må du ta utgangspunkt i dette. Dette gjør de fleste av oss gutta. 

Det er også en side som heter Turvenn.no  De har også en app. Evt fjelltreff i regi av DNT

Du kan også legge ut på vandretur i verden. Dra på interrail. Er du student så bader du faktisk i muligheter om du utstråler og uttrykker  nok interesse, positivitet og begeistring for dine omgivelser. 

Hva med å dra på skolerevy? Kanskje du vil komme i kontakt med en søt jente der? Du kan f.eks få til en prat med en av skuespillerne etter forestillingen. Rose en av jentene. Kanskje utvikler dette seg videre. Time will show. Den som intet våger intet vinner.

Det aller viktigste er at du er inneforstått med at det ikke er ditt tap de gangene du ikke får en jente på kroken. Du finner ingen dame om du ikke er likeglad med dine bom og ikke evner å se framover. Det kommer hele tiden nye tog. Du skal bare finne den ene.

Derfor bør det ikke spille noen rolle for deg at du bommer hundre ganger før du treffer. Det blir kun surt hvis du lar dine bom gå inn på deg og hvis du ser på dine bom som et nederlag eller som noe personlig ved deg. Ingen matcher alle og hvis en har funnet noen veldig enkelt og greit så er det kun fordi en har hatt flaks eller fordi en ikke stiller noe særlig krav. Husk at interessen skal være gjensidig. Det sier seg selv at dette like godt kan ta tid å oppleve. Tenk deg hvor lite kontroll vi har på alle de ulike singles bevegelser. Deres tanker og følelser har vi dessuten ingen kontroll. De kan vi kun påvirke etter hvert evt. 

Jeg lover deg. Når du lever det livet du ønsker og er fornøyd med livet ditt, da går resten veldig greit av seg selv. Vær galant, bruk humor og hver deg selv. Du vil garantert komme langt ved å være høflig, sympatisk og trygg på deg selv. 

Masse lykke til. Dette får du til :)

Endret av Veldig ærlig mann
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...