Cthulhu Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Puma kommer med treningsskoen Fit Intelligence.Verden skal få nok et par selvknytende joggesko Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Svært lite overaskende siden det fra begynnelsen er samme selskap bak disse joggeskogigantene.. Det er en families skoselskap som deltes opp i flere selskaper etter farens død, om jeg minnes det riktig. Og det ble vel delt opp av faren og hans bror når han levde også, slik at også Adidas er med i gjengen fra gammelt av. Lenke til kommentar
HoldMinLikør Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Svært lite overaskende siden det fra begynnelsen er samme selskap bak disse joggeskogigantene.. Det er en families skoselskap som deltes opp i flere selskaper etter farens død, om jeg minnes det riktig. Og det ble vel delt opp av faren og hans bror når han levde også, slik at også Adidas er med i gjengen fra gammelt av. Det er Adidas og Puma du snakker om. Ikke Nike. Adidas er stiftet av Adolf "Adi" Dassler og Puma er stiftet av Rudolf "Rudi" Dassler. Disse to var brødre og var i begynnelsen i samme bedrift som ble stiftet av Adolf, men de to ble rivaler etter andre verdenskrig og fortsatte hver for seg. 5 Lenke til kommentar
eivind f Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Folk som vil ha selvknytende sko må jo i utgangspunktet være så late at de heller ikke gidder å gå. Dermed faller behovet for sko bort - uansett hvordan de er konstruert. 1 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Og feitere og latere skal vi bli. Neste blir å plystre, så kommer de til deg. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 En app for selvknytense skor er nok det dummest hitills i 2019. Men finnes vel altid noen kjoeper. Ville vaert moro å 'hacke' folk sine skor ute på byen. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Visste ikke at folk var så utrolig glad i å knyte sko.. Tar gjerne et par selvknytende jeg. 6 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Blir sikkert underholdende å se noen komme seg gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen med slike sko. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Hva gjør man hvis batteriet har gått tomt før man skal ta av seg skoene? Kobler å laderen og venter til de er oppladet nok? Jeg ser ingen fordeler med motoriserte skosnorer fremfor BOA-snorer man strammer og slakker med et lite ratt på skoene. Endret 2. februar 2019 av Frobe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P0LhtEd81A Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 "Hei, vi må lage sånn app dings. Hva skal vi legge på av funksjonalitet? Noe må det vel være mulig å finne på?". Hva men en sko som tar hele løpeturen alene? Lenke til kommentar
5ZHK7SO3 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Litt som Hitler og Ferdinand, porsche altså......... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Hva gjør man hvis batteriet har gått tomt før man skal ta av seg skoene? Kobler å laderen og venter til de er oppladet nok? Jeg ser ingen fordeler med motoriserte skosnorer fremfor BOA-snorer man strammer og slakker med et lite ratt på skoene. Gimmick vil jeg tro. Dog, skulle ikke sagt nei til en motorisert versjon på vernestøvlene. Er så langt å skru :-p, i alle fall kontra verneskoene som bare er et par omdreininger. Kaster bort i alle fall 6 sekunder (eller 10 om man bare har en hånd tilgjengelig). ^^ Hadde og vært kult om man kunne gjøre det "handsfree". Hvor ofte bærer jeg ikke ting inn og ut av huset i løpet av en dag. Endret 4. februar 2019 av Andrull Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Altså, hvor er de "selvgående skoa", de såkalte "elskoa", du bare plotter inn hvor du vil dra på gpsen, så begynner beina dine å tusle av seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå