akelbo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Se litt av hva man kan drive med når kampanjen er fullført.Lukket The Division 2-beta gir fans en smakebit på helt nytt innhold Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Skal bli morsomt å se hvor mange som klikker i vinkel når serverne ikke funker på launch. 1 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Skal bli morsomt å se hvor mange som klikker i vinkel når serverne ikke funker på launch. hva får deg til å si det? funket knirkefritt for min del når nr1 launchet. Det reelle problemet var cheaters. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Men fortsatt kan man ikke hoppe eller dukke når man selv vil..... The Division 1.5 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 hva får deg til å si det? funket knirkefritt for min del når nr1 launchet. Det reelle problemet var cheaters. Det er et onlinespill. Selvsagt vil serverne ha problemer på launch. Det skjer så godt som bestandig. I tillegg er dette jo bare en demo. Håper jo selvsagt at launch blir så bra som mulig, men knirkefritt blir det neppe. 1 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Men fortsatt kan man ikke hoppe eller dukke når man selv vil..... The Division 1.5 Men man kan fortsatt kommentere på tråder om spillet selv om man tydeligvis har null interesse for det! 2 Lenke til kommentar
Plump Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 The division 1 har alltid fått ufortjent mye dårlig kritikk. Folk er flinke til å klage og glemmer helt alt det positive spillet byr på. At servere har problemer ved lansering er ikke på noen måte unikt og alle spill har barnesykdommer i starten. Folk klaget over at npcene var bulletsponger og at de tålte urealistisk mye juling ift andre mmorpg spill. Å stå å slå på en boss med sverd og spells i 20 minutter er tydeligvis mer realistisk for noen... The division er uten tvil ett av de bedre spillene jeg har brukt tid på. Veldig mange ulike muligheter avhengig av hvordan du ønsker å spille og veldig god mekanikk. Survival var ufattelig kult. For ikke å snakke om at det er vanvittig bra grafikk og ikke tungdrevet. Fantastisk spill. Ikke hør for mye på den ufortjente dårlige kritikken. Gleder meg til å sette tennene i toern ( no pun intended) 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Men fortsatt kan man ikke hoppe eller dukke når man selv vil..... The Division 1.5 Men man kan fortsatt kommentere på tråder om spillet selv om man tydeligvis har null interesse for det! Jeg spillte masse Division 1 jeg, post 30.. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Dette er vel spillet jeg kanskje gleder meg mest til som kommer ut snart, foruten Sekiro shadows die twice. Grunnen til at jeg tror lanseringen av toeren vil bli mer knirkefri enn mange andre nye spill nå, er at de har hatt en ener ute i flere år, som har blitt finjustert. Forhåpentligvis har de lært noe. (Skal ikke si det for sikkert da, Destiny 2 var ikke akkurat en verdig oppfølger til Destiny 1 ved release..) Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Så denne poppet opp på IGN nylig. 20 minutter med CO-OP gameplay fra et Main Mission i The Division 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå