music-pilot Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei! Uryddig samling mp3'er eller bare for lat til å trykke deg fram til riktig mappe? Jeg har et elskverdig lite program som jeg bruker konstant! (ikke kødd) Mp3Detective sporer opp sangen din på et millisekund, så dobbeltklikker eller drar du sangen til spilleren og voila! Også noen tillegsfunkjsoner som du kan lese om på nettsiden. Dette er shareware, men... Vel,... prøv den! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Jeg trykker bare "J" i winamp 2.94 og da dukker det opp et søkevindu der jeg bare skriver inn f.eks "floyd" så kommer blir alle Pink-floyd låtene opp, og jeg trykker på den jeg vil høre på. Eller har den noen spesielle egenskaper som er mye mer geniale i forhold til Winamp's egen søkemotor? Endret 20. desember 2003 av Simen1 Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Oops! Litt dårlig research av meg altså Men av gammel vane blir jeg vel å holde meg til detektiven. jaja Takk for opplysnigen ihvertfall. God Jul! Edit: relativt stor skrivefeil hehe Endret 20. desember 2003 av music-pilot Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tanken var god, da. Det skal du ha Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Har laget mapper og sånt. Fint med mapper. BTW Longhorn skal jo være, dritt bra på mappe system/søke funksjon Endret 20. desember 2003 av Zuluzion Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har laget mapper og sånt. Fint med mapper. BTW Longhorn skal jo være, dritt bra på mappe system/søke funksjon Longhorn kommer ut i 2006. Det er lenge til det... Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 hva med iTunes ?? Blir for stort etter min smak. Søkefunksjonen til iTunes vet jeg derimot ingenting om, kanskje gudommelig for alt jeg vet, var vel det som var temaet. Tingen med Winamp er at det er så hinsides mange plugins til alle mulige formål, man kan skreddersy den til hva det måtte være + at den er liten, rask og krever lite ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå