Gå til innhold

Google+ stenges den 2. april. Det er likevel mulig å la innholdet leve videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google+ mistet meg den dagen Google tvangssammenslå alle sine tjenester til å benytte én konto. Jeg hadde veldig gode grunner for å holde Gmail, YouTube og Google+ kontoene mine adskilt. Men neida, det bestemte Google var teit og slo ting sammen uten forvarsel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Google+ mistet meg den dagen Google tvangssammenslå alle sine tjenester til å benytte én konto. Jeg hadde veldig gode grunner for å holde Gmail, YouTube og Google+ kontoene mine adskilt. Men neida, det bestemte Google var teit og slo ting sammen uten forvarsel.

Jeg har ingen problemer med å skille den gamle Youtube kontoen fra Google kontoen. Har faktisk to kontoer inne på Youtube som er avskilt fra hverandre, men med samme pålogging.

581601c20dd1fed545fa78afb91360f1.png

Lenke til kommentar

Google Takeout ga meg 420Gb - komprimert.  Svært lite brukervennlig.

Google+Exporter har latt meg skyfle brorparten av mine egne poster over til WordPress (https://larsfosdal.blog), og jeg har også brukt den til å arkivere en Community som en Blogger site (work in progress:  https://delphi-developers-archive.blogspot.com/).

Jeg kommer til å save Google+ veldig.  Det var et veldig bra sted for dialog, og helt annerledes enn FB.
Jeg tester ut alternativer, men det er ikke lett å finne noe som føles som hjemme, gitt.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å skille den gamle Youtube kontoen fra Google kontoen. Har faktisk to kontoer inne på Youtube som er avskilt fra hverandre, men med samme pålogging.

581601c20dd1fed545fa78afb91360f1.png

Ja, Google måtte delvis reversere på grunn av massive protester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...