AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 God kveld! Møtte en jente på en app som jeg snapper med nå. Det endte opp med at hun selv spurte meg om hun skulle legge meg til snap fem dager etter vi starta å chatte til tross for at jeg hadde spurt om snappen huns tidligere. Samtalen under de fem dagene fløt og flyter ganske bra. Saken er at jeg har spurt henne ut og hun sa ja men ikke føler seg komfortabel med å møte folk fra nettet også fordi hun aldri har gjort det før. Har prøvd å ovetale hun på alle mulige måter men ingenting ser ut til å virke (enn så lenge). Nå har det gått rett under to uker og jeg er 99% sikker på at hun liker meg men også gått tom for alternativer med å overtale hun. Eneste jeg kan ser for meg at hun blir "tryggere" på meg og faktisk blir med når vi har snappet mer. Hun er også tilbakeholden på område hun bor i (greit nok) men å ikke nevne laget hun spiller på synes jeg var litt rart. Savner at hun tar en smule initiativ. Noen innspill her? Stor takk på forhånd! Anonymous poster hash: e7c4d...3d9 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Om hon er verdt å vente på, so vent. Personleg hadde nok eg ikkje kasta vekk so møkje tid på å overtale damer som ikkje veit kva dei sjølv vil(som desverre er mesteparted) PS: om snapchat er hovedkommunikasjon, vil eg sterkt anbefale å skrive til kvarandre istaden. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2019 Snap er hovedkommunikasjonen så får prøve på det du sier og^ Hun er definitivt verdt å vente på men om det dukker opp en annen jente jeg liker så sier jeg ikke noe på det. Anonymous poster hash: e7c4d...3d9 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Du må velge om du skal gidde å fortsette eller ikke. Om det virker verdt det. Finn ut dét, og ta et valg. Kan hende ho er en bra dame som du blir sammen med for livet, og det finner man vel ikke ut før man møter hverandre ansikt til ansikt og får brukt litt tid sammen. Ville jo vært synd å mista den sjansen. Det kan være både et tegn på soliditet, at ho vil vite hvem ho har med å gjøre, eller et tegn på stor usikkerhet, noe som kan bli slitsomt for deg å leve med, hvis du trenger ei dame som er mer selvsikker. Men da har du det igjen, at selvsikre damer gjerne vet hva de vil ha, og hvis de finner ut at du ikke er aaakkurat det de vil du skal være, så finner de seg noen andre. "Usikre" jenter, i mangel av et bedre uttrykk, trenger mer trygge og sikre partnere, men kan til gjengjeld være mer tillitsfulle og forme sterkere bånd. Du må vite hva du vil ha og hvor dine grenser går, dette er en test for å kjenne på og tydeliggjøre disse grensene for deg selv. Det er sunt å bruke tid på å tenke, meditere og finne ut av det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2019 Vil jo møte hun men hun tar jo ikke noe som helst initiativ. Utfordringen er at jeg ikke vet hvordan jeg skal møte hun ansikt til ansikt når hun virker usikker. Legger bare til at alderen på oss begge er 18 om det har noe å si. Anonymous poster hash: e7c4d...3d9 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Da er ho i en periode hvor ho er mer tålmodig enn deg, at dette med forhold og kjærlighetsliv ikke betyr like mye som for deg enda. Det beste er om du er ærlig. Skriv at du dessverre føles det som et lite tillitsbrudd at ho er så passiv. Eller bare skrive at det dessverre går for langsomt for deg, at du gjerne vil møtes og trenger mer initiativ. Dette er bare en test i å markére dine egne grenser. Hvor lenge vil du fortsette å vente før du får et møte? Du kan sette en tid for deg selv, så du har noe konkret å forholde deg til. Kanskje en uke. Da kan du sette punktum for din egen del. Bare som et forslag. Du må finne ut hvor lenge du orker å vente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Det er noe i det Taurean sier. Jeg dreiv med "nettdating" på spray.no og sånt i flere år. Bare skravla og småflørta med folk møtte dem aldri. Ble "gode venner" etc. Fikk en kompis som var singel lenge til å lage konto og prøve seg litt. Han fant den seriøst peneste dama jeg har sett der, prata med henne et par timer, og gikk rett på å møte henne til kaffe dagen etter. De var sammen i flere år etterpå. Han skulle ikke kaste bort tida på å chatte på internett sa han. Mitt mindset var at jeg MÅTTE chatte med damene minst noen måneder og bli kjent før jeg turte å snakke om å møtes. Hans mindset var at denne dritflotte dama hadde lagt seg ut på spray fordi hun VIL finne en date, og da skulle han være først før noen andre. Jeg sletta spray-kontoen. Endret 1. februar 2019 av Bytex 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Kanskje du er heldig og hun snur. Men sannsynligvis er hun ikke interessert, dessverre. Det er nok mest hensiktsmessig for deg om du ikke bruker mer energi på dette. 3 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Hvis folk ikke møter meg av forskjellige grunner tolker jeg det som lav interesse og kaster ikke bort tid på disse. Skal du bruke flere uker på hver interessent som ikke vil møte deg så ødelegger du dine egne muligheter for å møte noen passende. Husk at veldig mange mennesker fråtser på oppmerksomhet og bekreftelse og det er da det eneste de egentlig søker via digitale kanaler. 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Her hadde jeg vært direkte - bedt om en tidshorisont. Hvis hun ikke kan si deg hvor lenge dere må kommunisere før dere kan møtes, hadde jeg droppet det. Hvis hun gir en horisont får du se om det er en du kan leve med. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) God kveld! Møtte en jente på en app som jeg snapper med nå. Det endte opp med at hun selv spurte meg om hun skulle legge meg til snap fem dager etter vi starta å chatte til tross for at jeg hadde spurt om snappen huns tidligere. Samtalen under de fem dagene fløt og flyter ganske bra. Saken er at jeg har spurt henne ut og hun sa ja men ikke føler seg komfortabel med å møte folk fra nettet også fordi hun aldri har gjort det før. Har prøvd å ovetale hun på alle mulige måter men ingenting ser ut til å virke (enn så lenge). Nå har det gått rett under to uker og jeg er 99% sikker på at hun liker meg men også gått tom for alternativer med å overtale hun. Eneste jeg kan ser for meg at hun blir "tryggere" på meg og faktisk blir med når vi har snappet mer. Hun er også tilbakeholden på område hun bor i (greit nok) men å ikke nevne laget hun spiller på synes jeg var litt rart. Savner at hun tar en smule initiativ. Noen innspill her? Stor takk på forhånd! Anonymous poster hash: e7c4d...3d9 Hvorfor har du ikke 10 andre damer du også prøver å få ut på date? Du er alt for opphengt i denne ene. Du skriver at du er tom for alternativer hva angår å overtale henne ut, det er nettopp folk som oppfører seg slik damer skyr som pesten. Menn som bryr seg så mye er rett og slett livsfarlig. Du burde ha spurt maks to ganger, og deretter sagt at send meg en tekst når du blir komfortabel. Deretter svart svært sporadisk og sjeldent den gangen hun tar initiativet til å tekste. Liker deg? Hun har jo ikke engang møtt deg. Endret 1. februar 2019 av coffeee 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå