Harald Brombach (digi.no) Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Oppdatert Bluetooth åpner for posisjonering på centimeternivå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Jeg trenger dette for nøklene, lommeboka og mobilen. En sender og mottaker altså med Bluetooth 5.1. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 (endret) Innendørs posisjonering er et sårt tiltrengt verktøy for VR og AR. Både til lek og seriøst arbeid. Men jeg mener det er for svakt med en presisjon på centimeternivå. Det bør ned på millimeter på 10m avstand for å være virkelig nyttig. Endret 31. januar 2019 av Simen1 Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Fint om jeg går meg bort i huset mitt! Lenke til kommentar
JonT Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Innendørs posisjonering er et sårt tiltrengt verktøy for VR og AR. Både til lek og seriøst arbeid. Men jeg mener det er for svakt med en presisjon på centimeternivå. Det bør ned på millimeter på 10m avstand for å være virkelig nyttig. Hva tenker du er bruksområdet til mm-presisjon som man ikke får med cm-presisjon? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Jeg tenker på bruk på byggeplasser i samspill med BIM-modeller og 3D-scanning. "Hvor skal vinduet monteres?" osv. Veldig ofte bør man ikke bomme med centimetere, men millimetere går ofte greit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Innendørs posisjonering er et sårt tiltrengt verktøy for VR og AR. Både til lek og seriøst arbeid. Men jeg mener det er for svakt med en presisjon på centimeternivå. Det bør ned på millimeter på 10m avstand for å være virkelig nyttig. Tja, virkelig være nyttig til det du tenker å bruke det til kanskje, men det er nok av bruksområder hvor 1cm nøyaktighet gjør det virkelig nyttig allerede nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå