SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går naturligvis litt opp i julen. og nyttårsaften med så "slanker" eg meg en kg eller to dagen etter nyttår. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Veide meg nå. Foreløpig har jeg gått ned 2 kg, og vi har ikke begynt på julematen. Dumt mamma ikke lager sandkaker,for det er det eneste "kakegreiene" jeg liker... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går vel opp og etter 1 uke er jeg tilbake på normalvekt. Tror jeg.... veier meg aldri Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går vel opp og etter 1 uke er jeg tilbake på normalvekt. Tror jeg.... veier meg aldri Kanskje ikke gutter veier seg like ofte som jenter...En gutt i klassen har ikke veid seg på fire år... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Husker ikke sist jeg veide meg, men jeg ser jo på magan at jeg ikke akkurat har gått ned i vekt Uansett, ribbe er nammenamm. Regner med å gå opp noen kilo i jula ja! Lenke til kommentar
scenest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg går vel ned noen kg i jula Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går vel opp og etter 1 uke er jeg tilbake på normalvekt. Tror jeg.... veier meg aldri Kanskje ikke gutter veier seg like ofte som jenter...En gutt i klassen har ikke veid seg på fire år... Eg kan ikke huske kortid sist gang eg veide meg heller. Vil ikke huske det heller. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Går vel opp og etter 1 uke er jeg tilbake på normalvekt. Tror jeg.... veier meg aldri Kanskje ikke gutter veier seg like ofte som jenter...En gutt i klassen har ikke veid seg på fire år... Eg kan ikke huske kortid sist gang eg veide meg heller. Vil ikke huske det heller. Veier meg vel bortimot 2 ganger i uka. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Forrige gang jeg veide meg var på sesjon, slutten av oktober, før det vet jeg ikke. Husker ikek hva jeg veide på sesjon, men at jeg ble målt til å være 187 høy, 5cm høyere enn pappa som nå bare kalles lillegutt Lenke til kommentar
dork Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Kanskje ikke gutter veier seg like ofte som jenter...En gutt i klassen har ikke veid seg på fire år... Så er kanskje gutter generelt litt smartere når det gjelder hvor mye interesse man skal legge i vekta da... Håper jeg går opp jeg, for ølmagan min som jeg var så stolt av har nesten blitt borte. Heller ikke jeg hadde mer enn +/- 2 kg fra fra 15 års alder. Stabilt på 60 kg. Da jeg var 25 gikk jeg plutselig opp 10 kg på fire mnd. Derettter 5 kg på åtte mnd. Etter det har jeg på nytt ikke klart å gå opp/ned i nevnelig grad. Altså nå stabilt på 75 kg. Aner ikke hvorfor. Men jeg vil ha tilbake ølmagan da.. Det var så søtt da jeg ikke var helt perfekt lissom... Edit: Er 28 nå. Endret 20. desember 2003 av dork Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skal stå på snowboard i hemsedal hele juleferien så forhåpentligvis forblir jeg/går ned litt på den turen. Nå i januar begynner kjøret for å bygge seg opp før sommeren og da legger man jo på seg en del kilo.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har aldri tenkt på hva jeg spiser i forhold til vekt. Jeg er heller for lett enn for tung, men jeg prøver ikke akkurat legge på meg, selv om jeg muligens kunne kastet på litt til, og kanskje sett enda litt bedre ut. Men tror i så fall jeg går opp i jula. (Har alt for god forbrenning, så det merkes så å si ikke. Spiser rimelig mye.) Lenke til kommentar
ojb Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Går vel opp og etter 1 uke er jeg tilbake på normalvekt. Tror jeg.... veier meg aldri Kanskje ikke gutter veier seg like ofte som jenter...En gutt i klassen har ikke veid seg på fire år... Hehe, stemmer ihvert fall med meg... Veide meg nå idag faktisk (ventet på noen folk på et skisted også var det tifeldigvis en vekt der. Jeg hadde ikke noe å gjøre så...) da var det vel 3-4 år siden sist. Veide da 75 kg. En hel evighet siden jeg har målt høyden da Vil tippe 175-185 Endret 20. desember 2003 av ojb Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vekta mi er ganske stabil (188cm og 74kg) uansett hva jeg spiser. Har vel god forbrenning jeg da Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 har god forbrenning men det hjelper ikke i USA, bare fet mat. saa maa nok si at jeg gaar opp.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vell, er 13år 180cm+/- høg, og veger 92kg! (men tar 65kg i benken ) alle trur jeg er en 16åring, helst mye mer. (mangen som nettopp har blitt kjnet med meg og ikke vet hvor gammel jeg er, spørr: "hvilken bil kjører du?" og lignende) PS etter at jeg begynte og "utvikle" meg som skjedde mellom 5. og 6.kl (går nå i 8.kl) så har jeg gått opp 30KG!! PS!en veke jeg var syk åt jeg neste inngenting fordi det gjorde vondt og ete og hadde lite matlyst gikk jeg ned 5kg på 5dager, så når jeg ble frisk (som skjedde veldi fort) så gikk jeg opp 5kg på 2 dager Lenke til kommentar
jaha Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg gikk opp 5 kg på 2 uker for litt sia, så nå er jeg 76 kg og 1.77 høy. Slettes ikke overvektig! Får veie meg etter jul og å se om ribba har lagt seg på.... =) tipper jeg holder meg rundt der jeg er.. men hadde vært gøy å vært 80 kg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har ganske høy forbrenning, så legger ikke på meg i det hele tatt. Ganske digg i grunn Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hm...det har jeg ikke tenkt på. Skal veie meg nå å sjekke. Pleier ellers å være stabil. Hvis jeg har gått opp får jeg ta saken i egne hender....og trene litt i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå