Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei. Nå vet jo at alle at i julen blir det lite bevegelse og mye mat. Tar du saken i egne hender, eller spiser du uten å tenke over det, og på nyttårsaften kjenner du at buksa strammer litt ekstra? Eller kanskje du er drittlei den fettete julematen, sløve på sofaen og istedenfor går ned i vekt? Hvem er du? Jeg går ned i vekt, for er ikke særlig fan av julemat.. Synes det smaker fett, og ikke noe mer. God jul! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har ikke gått opp eller ned i vekt siden jeg var 16-17. Altså 8-9 år siden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg begynnte nettopp å trene og gikk opp 5 kg på 4 uker, men jeg går skjeldent opp bare av å spise. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Er ikke glad i julemat så kan ikke si jeg går opp.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har ikke gått opp eller ned i vekt siden jeg var 16-17. Altså 8-9 år siden. Hvordan er DET mulig?? *imponert* Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 går vel kanskje opp litt.. ikke helt sikker.. finner fort ut det etter jula Lenke til kommentar
Mira Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har som klar målsetting å gå OPP! i vekt, syns jeg veier alt for lite fra før uansett Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Opp opp og atter opp ! Masse god mat og øl gjør sitt. Men scooterkjøring og fjellgåing (til sommeren) tar knekken på selv det mest hardføre julefett :-) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 pleier ikke gå opp i vekt jeg, men feks: ribbe smaker jo forferdelig! det er jo 70% fett! må jo kjære vekk alt fettet også dynke det i saus før man kan spise det :\ men jeg har endelig overtalt familien min til å endre den 100 års gamle tradisjonen med å spise ribbe på julaften :oldwoot: Lenke til kommentar
zed Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Samme her RIP. Ribbe smaker ikke noe godt. Men tror jeg håper på å gå opp, veier litt for lite. Men pleier aldri gå opp uansett hvor mye jeg spiser. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg går aldri opp i vekt, heller aldri ned. Jeg har ikke veid meg på en stund, men jeg tror jeg ligger på rundt 75 kg, 1.80 høy. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg har i det siste vert syk så ned .. men vent til nytt år .. da har det gått opp... hvis jeg ikke fortsetter ¨å være syk da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har som klar målsetting å gå OPP! i vekt, syns jeg veier alt for lite fra før uansett Jeg og. Problemet er vel at det forsvinner etter jul *henter en donut* Har forøvrig heller ikke gått opp i vekt siden jeg var 16-17, og det er endel år siden ja. Har vel egentlig gått litt ned Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har ikke gått opp eller ned i vekt siden jeg var 16-17. Altså 8-9 år siden. Hvordan er DET mulig?? *imponert* Hehe... Aner ikke. Tror jeg forbrenner mye eller noe sånt. Er 1.77 høy og har veid 65-67kg så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Up, up and away...tipper jeg runder 0,1 tonn. Endret 20. desember 2003 av lodott Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Seff opp, med mindre jeg klarer å dra meg på sats i jula. Så mye digg mat (pinnekjøtt osv) og massse kaker. Pluss haugevis med digg. Ikke bra. ME nnoen timer i badstua på sats gjør alt så meget bedre. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Vekten min er ganske stabil, og holder seg alltid på rundt 60kg , så jeg vil nok ikke gå verken opp eller ned med mer enn et kilo mebbe i julen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hmm...jeg tror ikke jula kommer til å bli noe annerledes enn andre dager av året, blir bare tyngre og tyngre jeg Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 går nok litt opp vil jeg tro! sku gjerne gått ned ca. 10kg! men får ta det til sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå