Gå til innhold

Battlefield 1942s flerspillerfunksjon legges ned?

Anbefalte innlegg

[bakgrunn]

først må jeg bare si JA! :thumbs:

jeg har endelig gått til innkjøp av det gode spillet, pga. den "lave" prisen på obs coop, hvor man fikk deluxe edittion (bf1942+ road to rome).

har ikke fått tid til å spille det, og skal nå ut i ca 2 timer, men klarte ikke å holde meg fra å rive opp plastikken og lese litt i manualer.

[emne tittel]

der ser jeg, under krav for flerspillerspill_

"onlinefunksjoner for battlefield 1942 vil være tilgjengelige fram til 30.september 2004, hvorpå Electronic Arts vil kunne legge ned denne tjenesten.

:cry:

men er det slik at om de legger ned serverne, så er det ikke mulig å spille online?

kan ikke privatfolk/andre opprette servere? må en manuellt modifisere spillet for å søke disse serverne isåfall? hvor lenge er det sannsynlig at serverne alikevell blir gående? det er jo et populært spill er det ikke?

på en reise i østerike, tok jeg ganske tilfeldig å kjøpte tribes 2 (2år siden), som er blitt hva jeg opp gjennom tidene har spillt mest. Dette er sikkert haugammelt nå, men det virker forsatt online....

understreker at dette egentlig er et "pure" flerspiller spill, bare trening og lan m/boter kan spilles alene...

edit_

ahh, litt "rettelse"

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...