adg Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har noen SVDC-filer som jeg gjerne skulle ha brent ut, men har ikke noe program som klarer dette.. (Har Nero, men det brenner bare VCD'er) Vet noen om et program (helst gratis) som gjør dette? Mvh -adg- Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Nero brenner fint SVCD. Hvis du kjører Nero Express så kan du velge mellom VCD og SVCD under Video/Pictures Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du må laste ned ett lite ekstraprogram til Nero som gjør om filene til validerte SVCD filer. heter mpeg2.exe Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bruker selv disse 2 programmene til å brenne SVCD plater: * VCDImager. * cdrdao. Begge er gratis og svikter meg aldri! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Nero brenner SVCD uten noe tull. Man trenger ikke en egen plug-in, den er til re-enkoding av ting, ikke brenning. Jeg bruker VCDEasy til å kompilere .bin, samt legge til PBC, det er jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du må laste ned ett lite ekstraprogram til Nero som gjør om filene til validerte SVCD filer. heter mpeg2.exe Hvor kan jeg laste ned mpeg2.exe? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Den finner du her http://www.nero.com/en/index.html Men den er ikke gratis. Og man kan ikke brenne svcd i Nero uten denne. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Finnes det noen programmer som deler opp SVCD image? Sånn at jeg kan ha det på to cder.!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå