Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

2 hjerter til svar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en uke siden, og du kun fikk to hjerter uten noe mer, så må du nok beregne deg på at det kanskje ikke er like gjengjeldt som du hadde håpet. 

 

Hvis ikke det kan forklares bort med at han er veldig innesluttet, eller noe lignende. 

Men han har "hinta" litt tidligare om hva han føler

Lenke til kommentar

Hvor gamle er dere? 

 

Edit: Det har tatt meg tid å finne ut av om jeg elsker folk tilbake, altså de har sagt det og jeg har bare vært helt stille fordi jeg ikke har tenkt på det enda og trenger å tenke på det, men hvis han ikke har svart innen en uke på det så lover det ikke bra. 

Er i begynnelsen av 20 åra, han har ikke sakt at han elsker meg å jeg har ikke sakt det tilbake, men han har hintet om at han liker/likte meg. Har snakket med han etterpå men ikke om det liksom

Lenke til kommentar

Tror ikke at han elsker deg, men ga det som ett eksempel på at folk trenger tid til å tenke over hva de føler av og til, men å få ingen respons er også en form for respons.. Tror ikke han er interessert. Dere er for gamle til å være så barnslige. 

Hmmmm. får vell berre spør han rett ut 

Lenke til kommentar

Begynnelsen av 20-åra? Jeg trodde helt oppriktig dere var rundt 12 da jeg leste meg nedover i tråden.

 

Hvem vet hva det betyr? Kan bety hva som helst. Se på folks handlinger i stedet for ord. En ting er ikke å snakke om følelser - det skal ikke vi gutter gjøre uansett - men at han ikke vil treffe deg taler klart for at han ikke er særlig interessert.

Endret av coffeee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Begynnelsen av 20-åra? Jeg trodde helt oppriktig dere var rundt 12 da jeg leste meg nedover i tråden.

 

Hvem vet hva det betyr? Kan bety hva som helst. Se på folks handlinger i stedet for ord. En ting er ikke å snakke om følelser - det skal ikke vi gutter gjøre uansett - men at han ikke vil treffe deg taler klart for at han ikke er særlig interessert.

Begynte og lure litt selv når jeg leste nedover, var litt overasket over å finne ut at de var 20-års alderen.

 

De fleste gutter er uansett for sjenert til og svare, men det at han ikke vil treffe henne gir et mer klarere signal.. (Eller tar jeg bare grundig feil?)

Lenke til kommentar

Begynte og lure litt selv når jeg leste nedover, var litt overasket over å finne ut at de var 20-års alderen.

 

De fleste gutter er uansett for sjenert til og svare, men det at han ikke vil treffe henne gir et mer klarere signal.. (Eller tar jeg bare grundig feil?)

Når ei jente skriver hva hun føler på melding, er det å svare med et par hjerter så godt som det ideelle svaret. Det er litt mystisk og vagt, kan bety både mye og lite. Usikkerheten gjør bare at hun tiltrekkes enda mer. Å svare med tommel opp, eventuelt "hehe", blir fort litt for cocky. Å utbasunere om egne følelser tilbake er bare turn off.

 

Jeg vet at testosteronnivået på gutter i alderen 20 år er lavt om dagen, men jeg håper ikke det er så lavt at de er for sjenerte til å svare ei jente? Når noen ikke vil treffe deg er det et krystallklart signal om at interessen er lav, ja.

Lenke til kommentar

Når ei jente skriver hva hun føler på melding, er det å svare med et par hjerter så godt som det ideelle svaret. Det er litt mystisk og vagt, kan bety både mye og lite. Usikkerheten gjør bare at hun tiltrekkes enda mer. Å svare med tommel opp, eventuelt "hehe", blir fort litt for cocky. Å utbasunere om egne følelser tilbake er bare turn off.

 

Jeg vet at testosteronnivået på gutter i alderen 20 år er lavt om dagen, men jeg håper ikke det er så lavt at de er for sjenerte til å svare ei jente? Når noen ikke vil treffe deg er det et krystallklart signal om at interessen er lav, ja.

"Å utbasunere om egne følelser tilbake er bare turn off."

 

What?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...