eiriksen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hva er det som ligger i denne mappen. Broren min sin pc ville ikke la musa røre på seg når vi startet pcen, tenkte jeg skulle starte i Sikkerhetsmodus, virka heller ikke.Slo pcen regelrett av og fikk den til å kjøre scandisken på oppstart, der fant den tonnevis med feil i banen som er nevnt i topic. Hva befunner seg der? Edit: Feilen er fikset nå, men jeg lurer bare på hva som lå i denne mappen. Når jeg går inn på den skjønner jeg ikke helt hva det er. Og kanskje det ikke heter scandisk i XP, men vi kaller det for det. Endret 20. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
rwu Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 windows lagrer installasjonsscript til drivere mm. i denne katalogen... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 windows lagrer installasjonsscript til drivere mm. i denne katalogen... Var vel derfor musa ikke virka Takker så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå