NyKaffe Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Hei har en Iphone som det kommer opp melding "mangel på simkort" . Har skjedd noen ganger no, det skjer kun når det er kaldt ute. - 3 grader eller kaldere. nytter ikke å slå av og på tlf. Når man kommer inn i varmen så fungerer det igjen. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Frost på kontaktene kanskje? Har du forsøkt å ta ut og inn simkortet når dette skjer? Ellers skal det jo nevnes at iPhones i generasjoner har fungert dårlig i kulden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Ting krymper når det er kaldt. Mulig simkortet ditt har dårlig kontakt og når det blir kaldt å krymper mister det helt kontakten. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Hadde samme problem som deg. Var hardwarefeil på min, og det endte etter en prat med Apple kundeservice, at jeg fikk levert min iPhone X til reperasjon, og de sendte meg en splitter ny samme dag dem mottok min gamle. Beste kundeservice jeg noen har opplevd. Fikk en boks hjem på døren å legge telefonen i, og alt var selvfølgelig helt gratis. Elkjøp hvor jeg kjøpte telefonen var totalt inkompetente, og skulle til og med ha 400,- for ikke å ha funnet ut av problemet. Ring Apple du, så ordner det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå