Gå til innhold

Verdens første bunkersskip for frakt av hydrogen må takle drivstoff på minus 253 grader. Slik får de det til


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan bli en ny måte å eksportere norsk vannkraft på, til land med svært høye el-priser, som ligger lengre unna. Bare vi vet å ta oss betalt for kraften uten å straffe oss selv med prisøkning for vår egen kraftbruk.

Dei høgaste kraftprisane finn vi i Europa, innan ei kabellengdes avstand.

 

Skal vi eksportere kraft via hydrogen, må vi finne eit land med minst 5 gonger høgare kraftprisar (spotpris) for at det skal løne seg. Det landet finst ikkje. I staden eksporterer vi kraft via aluminium og andre produkt, som er lønsamt med mykje mindre prisdifferanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi sende hydrogen verda rundt bør vi gjera det med ein velkjent teknikk, den som er kjent som flytande naturgass (LNG) eller metan. Metan er nokså konsentrert hydrogen, faktisk 25 vektprosent. Det å utvinne hydrogen i mottaksanlegget for metan er den mest brukte produksjonsteknikken for hydrogengass i dag. Denne teknikken er det enkelt å gjera berekraftig, med å drive hydrogenproduksjonen med solkraft, og samle opp og lagre eit produksjonsavall som heiter kol. Det går an å varme opp hydrokarboner utan å generere CO2! 

Endret av aasATuio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...