Lina Mathilde ♥ Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Hei, jeg har et lite problem med ps4 kontrollen min når jeg spiller på pc. Når jeg drar spaken rett opp (90 grader) så går karakteren fremover. Det liker jeg hehe. Når jeg drar den rett til venstre (180 grader) går karakteren til venstre. Det er også bra. Men når jeg drar spaken til eks 120 grader, så går karakteren fortsatt til venstre. Den skal jo egentlig gå diagonalt. Dette gjelder alle verdier 90-180 og 0-90. Så hvis jeg vil gå rett frem må jeg holde spaken nøyaktig rett frem. Forferdelig dårlig forklart siden jeg ikke kan noen fagord haha. Men noen som kan hjelpe? Her ser du screenshot av software man bruker. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Dumt spørsmål, men går det an å bevege seg diagonalt i spillet du spiller? Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 (endret) Dumt spørsmål, men går det an å bevege seg diagonalt i spillet du spiller? Hehe nei det er jo det som er problemet Kan kun bevege meg rett frem, høyre, venstre og bakover Endret 2. februar 2019 av Lina Mathilde ♥ Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 2. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2019 En kompis av meg har en teori om at spaken er linket til WASD. Da gir det jo mening at man kun kan gå i de fire forskjellige retningene. Men hadde likevel vært fint om i hvert fall hver av tastene fikk hver utdelt 1/4 av spakens retninger. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 2. februar 2019 Del Skrevet 2. februar 2019 Hvilket spill er det? For alt jeg vet er det kanskje et spill der en bare KAN bevege seg i fire retninger. Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 18. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2019 Hvilket spill er det? For alt jeg vet er det kanskje et spill der en bare KAN bevege seg i fire retninger. Grand Theft Auto 5. Kan godt hende det ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå