b0zie Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har tenkt å oppdatere driveren til hovedkortet mitt (3 år gammel driver).. men jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har! det står ikke i manualen. Jeg gidder ikke åpne maskinen for å finne det ut :smile: Er det en plass på maskinen det står hvilket hovedkort jeg har? Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Proev f.eks. SiSoft Sandra (nyeste er 2002) - der skal du kunne faa ut en god del info om hovedkortets chipsett og bios (det faktiske merket som f.eks. "Abit kg7-raid" kommer kanskje ikke?) Lenke til kommentar
b0zie Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 d gikk ikke :sad: noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
b0zie Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 ok, jeg gir meg... jeg åpner maskina.. men en ting, hvor leter jeg inni? [ Denne Melding var redigert av: mazR på 2002-04-07 20:47 ] Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Se ved ram plassene..jeg tror det sto det der:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå