Gå til innhold

Stopp utbyggingen av 5G! Se hva en test medførte i Nederland


AnArv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del. Jeg har vokst opp med Youtube og bruker dette mye (i stedet for lineær-tv) og når jeg ser en Youtube-video hvor kommentarfeltet er avslått vet jeg at kanalen er 100% useriøs. 

 

Hva er galt ved at noen gjør seg opp sin egen mening ut at man skal bli påvirket av andre? Det finnes like mange videoer som sier det motsatte av hva vi hevder og da kan man se de også. 

 

Er nok dessverre ikke sånn. Mange leilighetskomplekser som ikke har fiber, kun ADSL2+ (eller lignende).

Ser at dette kan by på noen utfordringer. En ting er at man nå vet at dette medfører sykdom noe som i seg selv skulle være grunnlag nok for at man stoppet utbyggingen og fant andre løsninger. Det andre er at det kan benyttes som våpen om noen faktisk skulle finne på dette i fremtiden. Opptil 60Ghz kan man bare forestille seg hva ville gjort med oss om vi ble eksponert for dette. 

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Ser at dette kan by på noen utfordringer. En ting er at man nå vet at dette medfører sykdom noe som i seg selv skulle være grunnlag nok for at man stoppet utbyggingen og fant andre løsninger. Det andre er at det kan benyttes som våpen om noen faktisk skulle finne på dette i fremtiden. Opptil 60Ghz kan man bare forestille seg hva ville gjort med oss om vi ble eksponert for dette. 

Hva med bakgrunnstrålingen fra verdensrommet, sola osv?

Lenke til kommentar

Det må være utrolig kjipt å bli regelrett handicappet av en frykt for noe som er totalt naturlig og overalt rundt oss uansett.

 

"Hjeeeelp! Jeg får kreft av routeren til naboen! Tror jeg legger meg i sola litt, eller setter meg foran panelovnen som stråler ut flere kilowatt med elektromagnetisk stråling."

 

Edit: Når man kommer over ca. 800THz så skal jeg være enig at det er på tide å begynne å bli litt bekymra. :p

Endret av sedsberg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det må være utrolig kjipt å bli regelrett handicappet av en frykt for noe som er totalt naturlig og overalt rundt oss uansett.

 

"Hjeeeelp! Jeg får kreft av routeren til naboen! Tror jeg legger meg i sola litt, eller setter meg foran panelovnen som stråler ut flere kilowatt med elektromagnetisk stråling."

 

Edit: Når man kommer over ca. 800THz så skal jeg være enig at det er på tide å begynne å bli litt bekymra. :p

Tror jeg er i faresonen da.  :ph34r:

Har en 2000W stråleovn ved siden av meg.

 

 

y1ZJ7MJ.jpg

 

 

 

 

Da må dere fortelle hvorfor det er rapporter som finner sammenheng mellom ulike sykdommer og høystråling? Hvorfor har alle mobiltelefonselskaper i policyen at du ikke bør legge telefonen nærmere enn 5mm fra hodet?

Grunnen til at f.eks leger/sykepleier går ut av rommet når du blir tatt bildet av med røngten, er rett og slett fordi de har mange pasienter som skal gjøre det samme, hver eneste dag.

Røngten kan utgjøre en viss fare for de sykepleierene/legene, hvis de hadde blitt eksponert for det samme flere ganger om dagen, mange uker å måneden.

 

 

 Hvorfor har alle mobiltelefonselskaper i policyen at du ikke bør legge telefonen nærmere enn 5mm fra hodet?

Vil gjerne ha en kilde på dette.

Men hvis du tenker på varmestrålingen fra mobilen, så er det rett og slett varme fra prosessoren når du prater i mobilen, og du blir svett på øret itillegg, siden øret er tildekt av mobilen. :)

 

 

 

Til og med menneskekroppen "utgir" stråling. :)

 

 

Has it ever occurred to you that your body is emitting radiation?  Yes, all objects, including human bodies, emit electromagnetic radiation.  The wavelength of radiation emitted depends on the temperature of the objects.  Such radiation is sometimes called thermal radiation.  Most of the radiation emitted by human body is in the infrared region, mainly at the wavelength of 12 micron.  The wavelength of infrared radiation is between 0.75 to 1000 micron (1 micron = 10-6 metres).  This wavelength is longer than that of red visible light so this explains the name 'infrared', meaning 'beyond the red'.

 

http://www.hko.gov.hk/education/edu02rga/radiation/radiation_02-e.htm

 

networking-electromagnetic_spectrum_visi

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Grunnen til at f.eks leger/sykepleier går ut av rommet når du blir tatt bildet av med røngten, er rett og slett fordi de har mange pasienter som skal gjøre det samme, hver eneste dag.

Røngten kan utgjøre en viss fare for de sykepleierene/legene, hvis de hadde blitt eksponert for det samme flere ganger om dagen, mange uker å måneden.

 

Om du kikker på den videoen som ble linket tidligere i tråden hvor legen gir ett 5 min. forklaring en eller annen plass i USA er vedkommende tydelig på at det er forskningsrapporter som allerede har fastslått at det er en sammenheng. Ville vanligvis forventet motsatt holdning fra dem ettersom legemiddelindustrien garantert har en pille klar som gjør deg enda sykere om du tar den. Derfor er det større grunnlag for å tro at dette stemmer og hun hadde en bunke dokumenter som skulle leveres inn til den administrasjonen som ble forelagt presentasjonen. Vil anta man kan finne disse dokumentene om man bare leter.

 

Videre er det andre "eksperter" som også uttaler seg veldig kritisk og da må dere som mener at dette er totalt ufarlig ha ordentlig dokumentasjon for at dette ikke har noen påvirkning for oss. 

 

 

Vil gjerne ha en kilde på dette.

Men hvis du tenker på varmestrålingen fra mobilen, så er det rett og slett varme fra prosessoren når du prater i mobilen, og du blir svett på øret itillegg, siden øret er tildekt av mobilen. :)

 

https://www.consumers4safephones.com/apple-warns-customers-to-never-use-or-carry-an-iphone-in-your-pocket/

 

I denne artikkelen viser til denne disclaimeren.

 

Her er det vist fra mange forskjellig kilder at hjernen "koker" om man snakker sammenhengende i 15min med mobilen inntil øret. Kjenner igjen hva du snakker om vedr. den svettingen :) Bildene av hjernen etter disse 15min viser imidlertid noe annet mer alvorlig. Svettingen kan man holde ut :)

Lenke til kommentar

Til og med menneskekroppen "utgir" stråling. :)

 

 

 

 

http://www.hko.gov.hk/education/edu02rga/radiation/radiation_02-e.htm

 

networking-electromagnetic_spectrum_visi

En menneskekropp stråler ut ca. 1 megajule med infrarød stråling om dagen.

1 megajule er like mye energi som en bil på 1 tonn som treffer en vegg i 100km/t

Eller litt mindre enn en dynamittkube som går av.

 

Så mennesker er livsfarlig. Og vi bør alle låses inn i en bly bunker på havets bunn for å redde alle andre levende vesener.

Lenke til kommentar

Med den logikken vil hjernen "koke" seg selv, siden den (og resten av kroppen) også stråler ut elektromagnetisk stråling. :lol:

 

Hvilke kilder har du på at legene tar feil? Dette må du da lett kunne dokumentere. "Jeg synes/mener at"-retorikk fungerer ikke, dessverre

 

En menneskekropp stråler ut ca. 1 megajule med infrarød stråling om dagen.

1 megajule er like mye energi som en bil på 1 tonn som treffer en vegg i 100km/t

Eller litt mindre enn en dynamittkube som går av.

 

Så mennesker er livsfarlig. Og vi bør alle låses inn i en bly bunker på havets bunn for å redde alle andre levende vesener.

Ingen av dere kan forklare hvorfor legene da finner sammenheng i mellom sykdommer og strålingen. Om teorien din stemmer vil vi kunne kurere kreft helt av oss selv. Hvorfor skjer ikke dette i praksis? 

 

 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Absolutt alt i hele universet sender ut elektromagnetisk stråling. Men det nytter ikke å diskutere med strålefjomper. Det er en religion., Akkurat som flatjorderne. Du kan komme med absolutt hva som helst av "beviser" og de tar det som en test av troen. For dem er det en absolutt sannhet og de søker til all info som støtter dem og avviser alt som motsier dem. Det blir som å overbevise en muslim eller kristen og at Allah og Gud ikke eksisterer.

 

"Du kan ikke bevise at stråling ikke er farlig, derfor er stråling farlig".

 

Og hvis man absolutt vil så kan man finne sammenheng mellom hamstertetthet og kreft om man vil det.

Endret av sedsberg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt alt i hele universet sender ut elektromagnetisk stråling. Men det nytter ikke å diskutere med strålefjomper. Det er en religion., Akkurat som flatjorderne. Du kan komme med absolutt hva som helst av "beviser" og de tar det som en test av troen. For dem er det en absolutt sannhet og de søker til all info som støtter dem og avviser alt som motsier dem. Det blir som å overbevise en muslim eller kristen og at Allah og Gud ikke eksisterer.

 

"Du kan ikke bevise at stråling ikke er farlig, derfor er stråling farlig".

 

Og hvis man absolutt vil så kan man finne sammenheng mellom hamstertetthet og kreft om man vil det.

 

Så hvorfor kan vi ikke kurere oss selv for kreft da? Med den strålingen vi utgir skulle dette ta livet av samtlige celler med skader (om man i det hele tatt kan skille fra friske).

Lenke til kommentar

Så hvorfor kan vi ikke kurere oss selv for kreft da? Med den strålingen vi utgir skulle dette ta livet av samtlige celler med skader (om man i det hele tatt kan skille fra friske).

Nettopp. Der viser du at du har absolutt ingen peiling på hva stråling er. Strålingen vi utgir ligger i det ufarlige frekvensspekteret. Kommer man opp i ca. 800THz så begynner det å bli skummelt. 5G ligger LANGT under dette og til og med under synlig lys. LANGT under. Hadde denne strålinga vært farlig hadde jorden vært en ubeboelig støvplanet som f.eks. mars. Heldigvis har vi et magnetfelt som beskytter oss mot nesten all farlig stråling.

 

Nesten? Ja UV-stråling kan gi kreft og andre skader. De færreste vil nekte for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...