P-in-P Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har hatt 4 samtaler med kundesupport siden 1 november til nå, med at de slette meg fra deres databaser.. men enda så greier de fa*n meg å sende meg regninger på noe jeg ikke bruker eller har... GG kvalito... de er jo fa*n meg like ille som Tiscali omtrent.. Tiscali er konge da! Hadde Xtra linje og tenkte jeg skulle oppgradere til ultra (2mbit), men så fant jeg ut at det ble ekstra med bindingstid også da så jeg ville spørre om jeg fikk tilbake den gamle (gjorde dette over telefon). Joda det skulle gå bra det, jeg skulle bare sende en mail til dem osv så skulle det være i boks! Har fortsatt 2mbit, men betaler bare 400 ! TISCALI ER BEST!!!!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Er det ingen som vil svare på hvorfor ingen tar dette til forbrukerrådet?Om firmaet er så ille som dere sier så skulle det være en smal sak for de å gjøre noe med det. Det hjelper absolutt ingen at dere sitter her å kaster shit annet enn å gire hverandre opp enda mere. Det er mange som har gått med dette til forbrukerrådet. Og de kom frem til??? På forbrukerportalen finnes ikke noe om Kvalito. bare ndel om Tiscali. Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her. Ting ordnes ikke over natten vet du. Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Og de kom frem til??? På forbrukerportalen finnes ikke noe om Kvalito. bare ndel om Tiscali. Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her. Hold you horses. Det blir å komme. "Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her." ? Du tror kansje vi er slemme gutter som snakker slemt om Kvalito fordi vi ikke vet bedre. Og at vi i bunn og grunn ikke har noe å fare med? Det funker ikke slik at du kan logge deg på forbrukerportalen og til et hvert øyeblikk se pop statuesen til et firma eller varer / produkter. Det er først _etter_ at noen har brent seg eller blitt lurt at man får øynene opp og finer ut at så er tilfelle. Tiscali har vært i bissnissen litt lenger enn kvalito. Ta deg god tid. Les gjennom samtlige poster om kvalito på forumet og se hva det er folk har av _faktiske_ erfaringer med Kvalito. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ringte kompisen min å spurte om hans sak mot kvalito. Han har nå tatt seg advokat for å få utbetalt lønn osv osv... For de som synest at det er rart at det har vært så lite negativ omtale til nå, bare vent 3-4mnd. Slike ting tar litt tid. Det man kan håpe på er at media fatter interesse for da tar det virkelig av! Lenke til kommentar
knutie Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har dette drittfirmaet på jobben. Helt grusomt.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og de kom frem til??? På forbrukerportalen finnes ikke noe om Kvalito. bare ndel om Tiscali. Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her. Hold you horses. Det blir å komme. "Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her." ? Du tror kansje vi er slemme gutter som snakker slemt om Kvalito fordi vi ikke vet bedre. Og at vi i bunn og grunn ikke har noe å fare med? Det funker ikke slik at du kan logge deg på forbrukerportalen og til et hvert øyeblikk se pop statuesen til et firma eller varer / produkter. Det er først _etter_ at noen har brent seg eller blitt lurt at man får øynene opp og finer ut at så er tilfelle. Tiscali har vært i bissnissen litt lenger enn kvalito. Ta deg god tid. Les gjennom samtlige poster om kvalito på forumet og se hva det er folk har av _faktiske_ erfaringer med Kvalito. den "faktiske" erfaringen min med kvalito er god..... synd at dere ikke har samme erfaring. har hatt 0 problem og god service Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har dette drittfirmaet på jobben.Helt grusomt.. Usaklig... kom med kritikk eller ros, som om akkurat hva som er feil. Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har dette drittfirmaet på jobben.Helt grusomt.. Usaklig... kom med kritikk eller ros, som om akkurat hva som er feil. ok. Linjen som jeg har, tok det meg 3 måneder å få opp. Når jeg til slutt fikk den opp, så var det fordi jeg ringte til bravida sjæl og fikk dem til å komme. Kvalito klarte det ikke selv. Jeg hadde veldig mye kontakt med kvalito for å få ting på plass. Fikk servert diverse usakeligheter som at "Bravida har bare gamle ansatte, så de kan ikke bruke mobil" "bravida driter i sine kunder" "telenor har monopol og vi kan ikke gjøre en dritt" "at linjen din er ræva er telenor sin feil" osv. Maaange slike grunner. Selv, så jobber jeg på en IT avdeling, hvor mitt ansvar er noe at det samme som Kaj. Etter å ha snakket med han, forsto jeg at jeg hadde med en meget usæriøs bedrift å gjøre. Kvalito kommer med usakeligheter, usannheter og frekkheter. Ikke meget inponernde. Når så linjen endelig var på plass, var det modetmet sin tur. Ingen hos Kvalito kunne sette dette opp på grunn av manglede kunnskap. Jeg fikk til slutt satt denne opp selv og jeg ble forspurt av kvalito "hvordan jeg fikk det til, så det kunne gjøre det samme" Det kan de finne ut av selv. Jeg var så forbanna at jeg holdt på å koke over. Linja oppe. Men kvaliteten på linja stinker. Det detter ned hele tiden, trafikken som går, routes kloden rundt flere ganger før den kommer frem og pakketapet er gigantisk. Kan ikke brukes til et pøkk. Trist, når det du har bestilt er 2 Mbit Sdsl. Ettervært kommer linja tildels opp og nå funker ting sånn nogenlunde. Det er fortsatt ikke i nærhten av hva jeg skal ha og dette begunnes fortatt med infantile løgner om telenor. Jeg finner Kvalito kriminelt dårlige. Det overrasker meg ikke, å se at majoriteten av de som har med Kvalito å gjøre er av samme oppfattelse. Veldig bra å høre at du ikke har hatt problemer, men som du sikkert forstår, så overrasker det meg. Såpass at jeg tror du er en av de heldige. Om jeg skulle råke på problemer igjen, dvs, når linja detter ned eller over lengre tid er så dårlig at det ikke funker å lese vg så vet jeg, at i andre enden av telefonen min, så er det ikke hjelp å få. Jeg gruer meg til det skjer, for det oppleves som enormt frustrerende å ha et problem og få løgner, usannheter, frekkheter og manglende kompetanse i retur. Dette er kritikk "som om akkurat hva som er feil." Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Etter å nesten ha lest 5 sider i denne tråden og mange andre lange "tekster" med "min erfaring med kvalihor". SÅ skjønner jeg ikke hvordan de kan ha fått denne: http://www.kvalito.no/news/news.aspx?pubid...f5-8ad21313ae71 Har en terning 1000 sider. For det er i så fall eneste mulighet til at dette kan skje. Bestilte selv 24 t på nett med kvalito og før ejg fikk koblet meg på var prisen oppe i 599 og jeg bestilte på 299 eller noe sånt. Når jeg snakket med dem når jeg bestilte var det en mulighet for en liten prisøkning. Er en økning på dobbling liten??? Fikk heldigvis ikke skrevet under den kintrakta og gikk tilbake til telenor. Åja da så ille er det. Så jeg sendte en mail til dem og sa at jeg ikke ville godta denne behandling og ville derfor si opp mitt "forhold" til dem, MEN i går fikk jeg mail. Du har ringt for 40,- denne måneden, og med regning !!!! 5-6 måneder etter at jeg sendte mail og sa opp?? JA dette kaller vi service. Så jeg ringte inn og sått der i 1/2 time til jeg ikke gadd mer. Det er service. De har ikke kontroll på hvordan abonement kundene har/ ikke har hos dem. OG sender ut regniger etter at folk har sagt opp. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vil få legge til at jeg er enig med Samcki, kom med kritikk eller ros og ikke vær så ***** usaklige. Samcki del gjerne av deg med dine positive opplevelser med Kvalito, det er den eneste måten å ha balanse på. Selv har jeg ikke mye bra erfaring med dem, men selvfølgelig har de jo også fornøyde kunder og de er da også velkomne til å komme med innlegg uten å bli flamet nord og ned. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (Og til noen admins her som syns dette ble kvast, jaok, så fjærn meg fra forumet 14 dager som dere pleier å gjøre, jeg har flere kontoer regget her inne) og til deg; moddiser/admins kan se IP'en din... dvs. at hvis de kan sletta alle konto'ene dine hvis de gidder... og muligens blokke IP'en din. (hvis du ikke har statisk IP blir jo saken en ganske annen ) Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (Og til noen admins her som syns dette ble kvast, jaok, så fjærn meg fra forumet 14 dager som dere pleier å gjøre, jeg har flere kontoer regget her inne) og til deg; moddiser/admins kan se IP'en din... dvs. at hvis de kan sletta alle konto'ene dine hvis de gidder... og muligens blokke IP'en din. (hvis du ikke har statisk IP blir jo saken en ganske annen ) DoH heh jeg vet da det.... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Etter å nesten ha lest 5 sider i denne tråden og mange andre lange "tekster" med "min erfaring med kvalihor". SÅ skjønner jeg ikke hvordan de kan ha fått denne: http://www.kvalito.no/news/news.aspx?pubid...f5-8ad21313ae71 Er vel egentlig ganske logisk. Kvalito har ikke så mange brukere som de store selskapene... Og hvis hver samtale består av "Det er din feil, vi vet ingen ting!!!" så sier det seg selv at en rekker ganske mange samtaler i timen Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Er vel egentlig ganske logisk. Kvalito har ikke så mange brukere som de store selskapene... Og hvis hver samtale består av "Det er din feil, vi vet ingen ting!!!" så sier det seg selv at en rekker ganske mange samtaler i timen Åja fikk ikke lest hele. Leste bare det at de fikk terningkast 5 på service. Med service tenker jeg på support når du trenger det og med de kunskapene som trengs. Men allikevel når jeg ringer ditt tar det mer enn de 1 min 24 sek det står der. har vært oppe i 30 min og sånt hvilket terningkast tilsier det og når de da ikke kan hjelpe deg med noe så enkelt som å si opp abonementet ??? Endret 2. februar 2004 av Pyro Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det var da voldsomt til klaging da, tror de fleste har fått med seg hva Kvalito er nå. Kunne vi ikke være litt konstruktive her på forumet, istedet for å fylle opp en disk med gulp. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Stemmer det at representanter fra kvalito ikke får svare på kritikken her på forumet? Ville i så fall være meget rart om der sitter "speidere" som leter etter annsatte i kvalito slik at en kan slette de brukerne. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Leser man testen til dinside så går den på hvor lang tid det tar før telefonen blir besvart, ingen ting annet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det finnes allerede en tråd om dette emnet, og denne tråden kvalifiserer vel til det absolutte lavmål. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg