Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito - Apekatt firma

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg ikke er akkurat fornøyd med de tull-kukene i Kvalito. Heldigvis har jeg sagt opp mitt kundeforhold hos dem, og er nå tilbake til Telenor. (Ja, så galt var det :p )

Dersom de klarer å akseptere at jeg faktisk sa opp for halvannen måned siden da. Det virket ikke som de trodde helt på meg da jeg klaget på motttatt faktura, og jeg måtte sende kopi av eposten der en av de ledende herrer bekreftet min oppsigelse. Godt jeg ikke hadde slettet den.

Og det j*vla pisset de har skrevet om Hardware.no får meg til å koke! Folk skriver ikke negativt om et firma uten grunn. Og ledelsen i Hardware.no, har såvidt jeg veit ikke oppfordret til at vi skriver som vi gjør?! Det er oss brukere som er ansvarlig for den negative omtalen. Hva skal Hw.no gjøre med det? Stenge oss ute fordi vi forteller triste fakta om et firma som mest sannsynlig aldri vil bli seriøst? Da hadde det blitt spetakkel her tenker jeg.

Nei, ###### heller! :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi vet også om flere andre kunder som har prøvd å forsvare Kvalito, som har fått sine innlegg fjernet.

med andre ord: Jonas Gustumhaugen registrerte seg så med annen pc og skrev positivt om Kvalito IT for og snu denne bølgen men fikk sine inlegg slettet :ermm:

men hvordan holder de kontroll på det?

Lenke til kommentar

Synes dette er lavmål å kritisere og slenge drit til kvalito når de ikke får lov å forsvare seg pga partiske adminer her. slipp inn folk fra kvalito og la de forsvare seg, mye av det som blir sagt stemmer ja men er ikke riktig å ikke la de snakke sin sak

Lenke til kommentar

http://www.kvalito.no/news/news.aspx?pubid...cd-20036adff654

Bullshit!

Jeg har vært kunde av noen som har vært kunde hos kvelito to ganger :) Dvs.. jeg har hatt shellkonto og webhosting hos to forksjellige selskaper med server på kvalito. Kan si med en gang at ingen av de to er kunder der lengere! Husker en gang at det var en som klarte å snuble i strømkabelen til servern websida min stod på, det er sånn som rett og slett ikke skal skje!! I tillegg hadde de (vet ikke om de har det nå mer) en helt vanlig maskin til å route alle serverne de hostet så hver gang en fjorttis ddoset en shellserver på kvalito så gikk alt ned for telling :)

Gjør dere selv en tjeneste å ligg unna kvalito! Det kvalito skriver om hardware.no er jo så latterlig at det er helt utrolig! Her er det massevis av tidligere ansatte og (x)brukere som har kommet med dårlige erfaringer!

Hehe, var forresten litt morro da noen klarte å stikke av med alle serverne deres! Lo så jeg trodde jeg skulle dø da jeg leste det :laugh:

Endret av astrox
Lenke til kommentar
Synes dette er lavmål å kritisere og slenge drit til kvalito når de ikke får lov å forsvare seg pga partiske adminer her. slipp inn folk fra kvalito og la de forsvare seg, mye av det som blir sagt stemmer ja men er ikke riktig å ikke la de snakke sin sak

Hmm, du jobber vel ikke tilfeldigvis hos kvalito du, eller var det bare tilfeldig at du skulle kommentere dette i ditt første innlegg?

Lenke til kommentar
Synes dette er lavmål å kritisere  og slenge drit til kvalito når de ikke får lov å forsvare seg pga partiske adminer her. slipp inn folk fra kvalito og la de forsvare seg, mye av det som blir sagt stemmer ja men er ikke riktig å ikke la de snakke sin sak

He he..det er vel ikke noen tvil om at du kommer fra kvalito...så kom igjen, tal din sak :p

Lenke til kommentar
Synes dette er lavmål å kritisere  og slenge drit til kvalito når de ikke får lov å forsvare seg pga partiske adminer her. slipp inn folk fra kvalito og la de forsvare seg, mye av det som blir sagt stemmer ja men er ikke riktig å ikke la de snakke sin sak

Hmm, du jobber vel ikke tilfeldigvis hos kvalito du, eller var det bare tilfeldig at du skulle kommentere dette i ditt første innlegg?

Næææ, ikke særlig :laugh: Var vel han som skrev syte-brevet på websiden deres, som var kommet inn i en dyp depresjon over HW sin ondskapsfulle oppførsel. Kvalito er vel en av de Øko-krim sakene i nærmeste fremtid, på lik linje med andre svindlere.

Lenke til kommentar

Tror det er vanskelig for noen i "Kvalito" å vite hvor de skal begynne ?

Hvis Kaj skriver noe her blir bare noe slik "Nei, det er Telenor sin skyld, blablabla*bullshit follows*)

Er nesten utrolig at den mannen _ENNÅ_ holder på med det våset om at Telenor er den skyldige hele tiden.

Det er opplagt at Kvalito tror kundene deres er dumme, bare av å lese artiklene de legger ut på sin egen side bekrefter dette.

Har vært mye rart der, men denne

Sliter du med at Ping mot utlandet går dårlig? Vi kan trøste deg med at det skal ikke ha noen som helst effekt på dine tjenester. Rent bortsett fra det visuelle, da det ser jo ikke pent ut, når en tar en test, og får svært høy latency eller rett og slett "time out".

Dette tar kaka. :laugh:

At han påstår kundene kontakter Kvalito og sier vi forteller hvor utrolig dårlig den møkkasjappa drives det har jeg vanskelig for å tro.

Nei, dette her er bare gjennomført amatørmessig fra ende til annen :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sliter du med at Ping mot utlandet går dårlig? Vi kan trøste deg med at det skal ikke ha noen som helst effekt på dine tjenester. Rent bortsett fra det visuelle, da det ser jo ikke pent ut, når en tar en test, og får svært høy latency eller rett og slett "time out".

Dette tar kaka. :laugh:

hahaha, den der viser litt om hvor mye du skal legge i det de skriver på sida sin!! :laugh::laugh:

Lenke til kommentar

Må bare ile til her og si at jeg vet hvem stubrud er og han er ikke ansatt i Kvalito. (ikke jeg heller, og jeg tror ikke de ville hatt meg etter mine poster og krangel med dem)

Han er selv Kvalito kunde og er en av de få som faktisk er fornøyde, og jeg er bare glad på hans vegne.

Får å besvare selve trådens topic her, så vil jeg få si at det at Kvalito legger ut en slik "nyhet" på sine websider bare viser hvor lite taktiske de er i sin kundebehandling. Jeg har selv erfaring fra kundeservice og ledelse av selskaper, så jeg vil poengtere at det de gjør er:

1. Gjør eksisterende kunder oppmerksom på kritikken og da kanskje øker antallet som finner forumet og legger til sine erfaringer.

2. Gjør potensielle kunder som titter rundt på websidene oppmerskom på kritikken, noe som medfører tapte salg.

3. Gjør misfornøyde brukere oppmerksom på de ikke er enkelttilfeller.

4. Gjør at flere kunder leser trådene og oppdager at de faktisk har rettigheter.

Så jeg vil faktisk applaudere Kvalito :love: for at de tør legge ut en slik nyhet, synes de er ganske tøffe da :thumbs:

Gleder meg til å se tilveksten i forumet etter at de har lagt ut dette :wow:

Lenke til kommentar

En av mine beste kompiser gjennom tidene har jobbet 1 år i kvalito. For han var det et økonomisk mareritt. Han fikk aldri det han skulle ha i lønn(fikk ca 50%), og det han fikk måtte han selv løpe ned i en minibank å ta ut med sjefen sitt minibankkort! :no:

Desverre gidder han ikke å saksøke dem siden han mener at det er så mange andre som har prøvd før å misslyktes.

Har det vært meg som har blitt behandlet på denne måten har de annsvarlige aldri fått fred. :devil:

Lenke til kommentar

Er det ingen som vil svare på hvorfor ingen tar dette til forbrukerrådet?

Om firmaet er så ille som dere sier så skulle det være en smal sak for de å gjøre noe med det. Det hjelper absolutt ingen at dere sitter her å kaster shit annet enn å gire hverandre opp enda mere.

Lenke til kommentar

Om firmaet er så ille som dere sier så skulle det være en smal sak for de å gjøre noe med det. Det hjelper absolutt ingen at dere sitter her å kaster shit annet enn å gire hverandre opp enda mere.

Det er mange som har gått med dette til forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

Er det ikke slik at angrefrist loven gjelder for bestilling av adsl linje over nettet ?

Vet at Kvalito benekter dette, mens andre leverandører, f eks telenor gjør opplyser om dette.

Og at hvis man ikke blir opplyst om angrefrist, så er fristen for å angre et år ?

Betyr det at en hver Kvalito kunde kan si opp abbonnementet sitt, nekte å betale for resten av bindingstiden, henvise til angrefristloven, og vinne hvis Kvalito prøver seg på inkasso ?

Har minimal peiling på jus, men det har slått meg at det kanskje kan være slik.

Lenke til kommentar

Det er mange som har gått med dette til forbrukerrådet.

Og de kom frem til??? På forbrukerportalen finnes ikke noe om Kvalito. bare ndel om Tiscali. Går ut i fra at det hadde vært noe der om de fant Kvalito så useriøs som det kommer frem her.

Lenke til kommentar

Om du gjør et SØK på kvalito, vil du finne en god del poster av mennesker som har vært i kontakt med forbrukerrådet. Og Tv2 hjelper deg, FBI +++ (FBI har faktisk oppretta konto på hw.no og følger med på utviklinga. HAr selv vært i kontakt med dem.) Ett eller annet sted vil varmen bli skrudd på, frem til det koker over og dette faktisk skjer. Jeg tror bare det er snakk om tid før vi blir å se at kvalito atter kastes ut i søkelyset av mediene. Kvalito har allerede pådratt seg rustne rykte etter feks. saker som dette og denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...