BustaH Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kan ikke noe annet enn å si at kvalito er et forbanna apekatt firma , udugelige idioter som tror de kan ******* mye... De greier jo fa*n ikke å slette en kunde som sa opp alt 1 November.. Har hatt 4 samtaler med kundesupport siden 1 november til nå, med at de slette meg fra deres databaser.. men enda så greier de fa*n meg å sende meg regninger på noe jeg ikke bruker eller har... GG kvalito... de er jo fa*n meg like ille som Tiscali omtrent.. Prøvde å ringe KS nå, sitti over 1 time å venta på svar, men neida.. " har for tiden mye trafikk, vennligst vent på svar " Ble da så forbanna, så sendte jeg mail, håper de greier å svare på den da... Kvalito kan brenne!! (Og til noen admins her som syns dette ble kvast, jaok, så fjærn meg fra forumet 14 dager som dere pleier å gjøre, jeg har flere kontoer regget her inne) Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (Og til noen admins her som syns dette ble kvast, jaok, så fjærn meg fra forumet 14 dager som dere pleier å gjøre, jeg har flere kontoer regget her inne) Du burde kanskje ta et hint og prøve å oppføre deg litt bedre da, hvis det er en vane at du blir utestengt mener jeg Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 det er mange som er sure på kvalito, heldigvis er ikke jeg kunde der, men så vidt jeg vet har de hatt en del problemer i det siste og da.. men det burde vel være mulig å fjerne en stakkars kunde .. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sånn som du skriver kunne du kanskje blitt ansatt der, hvis det virkelig er så ille som du vil ha det til å være. Har vondt for å ta folk seriøst når de kommer med såpass dumme uttalelser. På den annen side kan jeg jo si at jeg ikke har hatt verdens beste erfaringer med Kvalito jeg heller. Det har vært klur med så og si hver eneste regning jeg har fått fra dem, og i det siste har det vært noe dårligere kundeservice enn det var da jeg begynte å bruke dem. Men de har nå klart å ordne opp i feilene sine til nå, og holdt en hyggelig tone hele veien. Likevel har jeg sagt opp mitt kundeforhold hos dem. Det blir litt for dumt om man skal måtte skrive/ringe til dem hvar gang man mottar en faktura. Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 idioter finnes overalt... Lenke til kommentar
urfvald Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 som tidligere ansatt i kvalito (en av 500 som har kommet og gått i en bedrift på 30 stk sida 96) så vil jeg bare si at jeg kan virkelig skrive under at dette er et bedrittent møkkafirma, disse lurer kunder, ansatte og leverandører. Ikke reint få saker som foregår mot dem fra tidligere ansatte... disse finnes ikke det spor profesjonelle og mangler all sans for etikk og moral! Gjør deg selv en tjeneste, dropp kvalito.. Lenke til kommentar
hatukaze Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Må si meg helt enig med urfvald! Jeg har selv jobbet en periode i kvalito og opplevde groteske overtramp fra ledelsen. Det virker som ledelsen konsekvent bryter samtlige lover og regler. Mange ansatte i Kvalito jobber på slavekontrakter, og blir utnyttet på det groveste både når det gjelder lønn og arbeidstid. Kvalito har hatt noen få ansatte med kompetanse og arbeidserfaring, men de slutter som oftest etter kort tid. Jeg ønsker ikke å gå i detaljer på hva jeg opplevde før jeg eventuelt har snakket med en advokat (Er ikke helt sikker på hvor langt man kan gå uten å bli dømt for injurier). Jeg synes bare synd på dem som fremdeles er ansatt der. Velg heller tjenester fra en annen bedrift! Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Føyer meg pent inn i rekken av tidligere ansatte jeg også... Det varte ikke så lenge gitt! Både det urfvald og hatukaze sier stemmer meget bra, tror ikke alt som foregår inne hos dem er like lovlig. Selv slutta jeg fordi det var påkrevd at alle som begynte der måtte si fra seg alt som er av liv og fritid og jobbe mer eller mindre hele tiden. Sikkert greit nok for noen, men da må i det minste den usle lønne komme når den skal! Nei, jeg er nok heller ikke noe stort Kvalito fan.... God Jul alle sammen Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ganske utrolig at 3 tidligere ansatte kan komme med slikt? En vil faktisk ikke uttale seg før han har alt på det rene med sin _advokat_ ? Det må i så tilfelle være mange flere der ute som har sitt å fortelle om dette som for meg virker som en av de største hurra-isp`ene jeg har vært borti noen gang.. Mine erfaringer er elendige og jeg har inntrykk om at det som befinner seg i andre enden av kabelen min, ikke er helt stabile saker. Kvalito driver ikke bare med internett og ettersom jeg kan forstå feiler de jamt over... Dette med at flere tidligere ansatte mistenker sin tidligere arbeidsgiver for å lure kunder og underleverandører gjør ikke mitt inntrykk spesielt bedre. Artikler om ansatte som får fyken på grunnlag av manglende deltagelse i sosiale sammenghenger vitner heller ikke om det er skærpinger i ledelsen... Det jeg kan finne av positive tilbakemeldinger, kommer fra (etter det jeg har sett) de som ikke har hatt så meget med Kvalito som firma å gjøre og som av en annen grunn har vært så heldige at ting har gått sånn nogenlunde glætt. dvs. De har fått linja si og ting ser ut til å funke. Jeg må spørre meg selv om disse bruker denne linja til mer enn å lese vg.. jeg grøsser ettervært som jeg finner stadig mer informasjon om Kvalito... Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jaja det er fler som har svin på skogen telenor brukte 5 måneder fra jeg avbestilte til jeg fikk stengt telefonen min hjemme på grunn av en feil dem gjorde der inne. så det er nok fler en bare kvalito som har svinn på skogen men ett så useriøst firma som både sparker lurer og leverer dårlige tjenester har ikke livs rett mener jeg. da. Lenke til kommentar
hamiso Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hm. Er kunde i dette firmaet. Og dette virker bekymringsfult. Opplevde i begynnelsen å krangle med sjefen via epost, der det ble forsøkt med hestehandel som to års binding mot prisen jeg forlangte, og der det etterhvert ble framsatt beskyldninger som jeg ikke trodde var mulig å rette mot en framtidig kunde. Ser ellers at det er en ganske aggressiv tone i mange av innleggene på Kvalito sin hjemmeside. Og tror dette gjenspeiler holdningene i bedriften. En kan jo spørre seg hvorfor jeg valgte denne bedriften til slutt. Men etter mye om og men fikk jeg en avtale slik jeg ønsket. Og etter det har det gått greit. Bredbåndet varierer noe, men er for det meste oppe og går. Har hatt noen småting med faktura, men det er ordnet. Har også fått god hjelp fra kontoret i Nord da jeg en gang fikk tekniske problemer. Tror det lønner seg med slike diskusjoner, for å finne fram til bedrifter som vi har positive erfaringer med. Det virker som det er en del tvilsomme erfaringer med flere av de nye bedriftene. Kanskje fordi det er nye bedrifter der etablererne har liten erfaring med behandling av ansatte og kunder og har lite kapital, slik at det blir en del "tut og kjør" for å overleve. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ikke for å trampe på noens fot om jeg skulle ta feil, men aner jeg at "Urfvald", "hatukaze", "sylteagurk" og trådstarter er en og samme person.Kanskje en til også, men hvem vet. Er litt uvanlig at "tilfeldigvis" så er det 3 av kvalitos tidligere ansatte som poster i samme tråd bare et par timer etter hverandre, alle har få postcounts, alle slenger dritt om kvalito og trådstarter innrømmet i tillegg å ha flere kontoer.. Ikke at jeg skal forsvare kvalito på noen måte, jeg har absolutt ingen erfaring med de, men hvis det jeg nettopp har sagt skulle være riktig så er det bare utrolig dumt og rett og slett barnslig. I tilfelle jeg derimot skulle ta feil, så sier jeg unnskyld, men du/dere må forstå at det er utrolig lett å tro at det er samme person med flere kontoer som poster. Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Satt og tenkte på det samme. Det er vel mulig at man også bør lese det Kvalihor skriver med en klype salt. Lenke til kommentar
kvasimongo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Kvalihor sin post er reell. Det er en kamerat av meg. Kompisen han refererer til i sin post er meg. Og vi er ikke en og samme person Endret 23. desember 2003 av kvasimongo Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Kan ikke noe annet enn å si at kvalito er et forbanna apekatt firma , udugelige idioter som tror de kan ******* mye... De greier jo fa*n ikke å slette en kunde som sa opp alt 1 November.. Har hatt 4 samtaler med kundesupport siden 1 november til nå, med at de slette meg fra deres databaser.. men enda så greier de fa*n meg å sende meg regninger på noe jeg ikke bruker eller har... GG kvalito... de er jo fa*n meg like ille som Tiscali omtrent.. Prøvde å ringe KS nå, sitti over 1 time å venta på svar, men neida.. " har for tiden mye trafikk, vennligst vent på svar " Ble da så forbanna, så sendte jeg mail, håper de greier å svare på den da... Kvalito kan brenne!! (Og til noen admins her som syns dette ble kvast, jaok, så fjærn meg fra forumet 14 dager som dere pleier å gjøre, jeg har flere kontoer regget her inne) hmm.. Det med at du sier at du har flere kontoer regga, det var bare dumt å si. Du kan nok regne med at de også blir fjernet, og du blir fjernet for alltid. (alltid på flukt fra admins ) Dra inn tiscali i denne "kampen" var dumt, nå skal jeg spore deg opp, og gjøre så du kan slutte å skryte at du fortsatt er jomru.. Ikke for å trampe på noens fot om jeg skulle ta feil, men aner jeg at "Urfvald", "hatukaze", "sylteagurk" og trådstarter er en og samme person.Kanskje en til også, men hvem vet. Er litt uvanlig at "tilfeldigvis" så er det 3 av kvalitos tidligere ansatte som poster i samme tråd bare et par timer etter hverandre, alle har få postcounts, alle slenger dritt om kvalito og trådstarter innrømmet i tillegg å ha flere kontoer.. Ikke at jeg skal forsvare kvalito på noen måte, jeg har absolutt ingen erfaring med de, men hvis det jeg nettopp har sagt skulle være riktig så er det bare utrolig dumt og rett og slett barnslig. I tilfelle jeg derimot skulle ta feil, så sier jeg unnskyld, men du/dere må forstå at det er utrolig lett å tro at det er samme person med flere kontoer som poster. Tenkte faktisk det samme som deg. han ene har 1 post, og han andre har 2. Endret 23. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kvalihor sin post er reell. Det er en kamerat av meg. Kompisen han refererer til i sin post er meg. Og vi er ikke en og samme person Ok. Jeg var kanskje litt kjapp. Ikke meningen å henge ut noen med "rent mel i posen". Lenke til kommentar
ddrojoa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg faller nok inn i rekken med missfornøyde kunder, etter et kundeforhold på 2 månder. Jeg kan bare si at de to måndene kostet meg nærmere 4-5 tusen kroner, da jeg brukte deres "null tellerskritt" UTEN at de hadde forsikret seg om at jeg var kunde hos Tele2000. Og dere kan tenke dere hva det koster i løpet av en måned å være koblet opp konstant på ISDN... I tillegg til at jeg var nødt til å betale abonnementskostnadene til Kvalito. Og selvfølgelig er det ikke mulig å få refundert noen som helst kostnader. Jeg har bare en oppfordring, og det er å skygge langt unna et firma som er så useriøst som KvalitoIT og Mr. K. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mr K. som fikk deng? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tenkte bare jeg skulle nevne en ting; selv om du sier opp 1. november så skal fortsatt et kundeforhold avsluttes og det at man mottar en avslutningsregning over en måned etter man sa opp er da slettes ikke uvanlig da regnskapsavdelingen ofte kjører faktureringer på gitte tidspunkt hver måned. Jeg skulle ønske at mange flere av de som klager og syter faktisk får seg en jobb i enten kundeservice eller servicenæringen generelt, så kanskje de lærer seg en ting eller to om hvordan ting faktisk fungerer her i landet og så kanskje de slutter å starte "bitche"-threads. Jeg er inneforstått med at det gjøres feil men dette er da kun menneskelig; trådstarter bør ta seg et skikkelig kurs i hvordan man oppfører seg som folk. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg er/var også en _meget_ ufornøyd kunde. De klussa i 1/2 år for å få opp adsl. De stengte mulighetene for at NGT skulle få bygge ut (linja var "reservert") og de vil ha betalt for en brun pappeske jeg fikk i August, noe som sunn fornuft sier jeg ikke ville tatt vare på. Btw. Alle de tre tidlg. ansatte har forskjellig IP fra forskjellige nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg