AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Hei. Jeg og eksen fant ut at vi ikke klarte å ha et forhold eller å bo sammen. Men jeg lurer på om det er dumt å ha sex med eksen etter bruddet? bare være en pulevenn liksom Anonymous poster hash: e0f58...610 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Gjør det du føler for, men i min erfaring blir følelser etterhvert såret og relasjonen kan bli mye mer komplisert enn dere først tenker at det skal bli. Jeg ville anbefalt å bruke de kreftene på å finne noen andre. Kanskje du blir mindre på hugget etter nye dates og nye liggemuligheter hvis du bruker opp energien din hos noen du ikke ser en fremtid med? 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 I de forhold som har avsluttet på en grei måte har vi fortsatt å være pulevenner. I min erfaring blir sexen gjerne enda bedre når all spenning ifbm et vaklende forhold forsvinner og man kun fokuserer på vennskap og god sex inntil en av partene finner noen nye. 2 Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Glem det, been there done that. Du greier aldri å være «bare pulevenn» med eksen. Du knytter følelser om du vil eller ikke. Kompliserer alt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Hadde selv sex med ex’en en rekke ganger etter at vi slo opp og for oss var det helt problemfritt. Det skal dog sies at vi hadde et veldig pent brudd og både bodde sammen og sov i samme seng i ca. 2 måneder etter bruddet, frem til jeg fikk flyttet inn i ny leilighet. Så da ble det nok mer naturlig å tilfredstille kåthet med hverandre, siden vi sov ved siden av hverandre. Anonymous poster hash: efde1...d36 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ingen problem. Hadde sex med flere av exer. Både rett etter bruddet noen månader framover - fungerte fantastisk. Også etter eit par år, da vi var single begge to - no problemo. Lenke til kommentar
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Kommer helt an på situasjonen og personene, for noen blir det for mye følelser mens for andre ikke får problemer med følelser. Dessuten kan det jo fort bli slutt på puleforhold om den ene får ny kjæreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg