nems Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 En bekjent fikk tilbud om fiber fra Get i November, og denne ble installert i Desember med 12 måneders binding. Nå er vi i Januar og han har nettopp fått en epost fra Get der de sier at hastigheten blir redusert men prisen opprettholdes. For meg virker ikke dette helt greit og jeg er litt usikker på om de har lov til dette? Avtalen har som sagt 12 måneders bindingstid, og den involverte montering av fiber i boligen + tv/internett til en relativt fin pris i introduksjonsperioden. Noen her som har noen tanker å dele rundt dette? Er det greit at operatørene driver med luretilbud for å låse deg til deres fiber, for så sette ned hastigheten en knapp måned etter installasjon? Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Get fjerner 1 av 6 bredbåndsprodukter nå fra 1. mars (1.feb for nye kunder), og justerer prisen og hastigheten på de gjenværende produktene. Jeg tror det er tilfeldig at han nå, en måned etter installasjon får denne beskjeden. Men, som det også står i e-posten som jeg fikk om dette, og sikkert han også har fått så kan han bryte oppsigelsestiden om han ønsker det. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Get fjerner 1 av 6 bredbåndsprodukter nå fra 1. mars (1.feb for nye kunder), og justerer prisen og hastigheten på de gjenværende produktene. Jeg tror det er tilfeldig at han nå, en måned etter installasjon får denne beskjeden. Men, som det også står i e-posten som jeg fikk om dette, og sikkert han også har fått så kan han bryte oppsigelsestiden om han ønsker det. Naturlig opprydding syntes dog Get kan ta seg en bolle med de prisene de har. Ønsker selv mer ut og de selger de ikke. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Naturlig opprydding syntes dog Get kan ta seg en bolle med de prisene de har. Ønsker selv mer ut og de selger de ikke. Get gjorde det iallefall for ei liten stund siden. Betale ekstra for lik ut hastighet som inn. Bare å ringe og si ifra at enn ønsker den ekstra tjenesten Endret 7. februar 2019 av spetter Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Get gjorde det iallefall for ei liten stund siden. Betale ekstra for lik ut hastighet som inn. Bare å ringe og si ifra at enn ønsker den ekstra tjenesten Om man har fiber ja, funker ikke på coax Lenke til kommentar
Sprocket Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Tidligere har man beholdt gammel pris ut bidningstiden. Sikker på at dette ikke er tilfellet her? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) https://www.dinside.no/okonomi/kan-de-plutselig-skru-opp-prisen/61018531 Så hva må til for at en fast månedsutgift kan heves? [...] Den sier også at kunden da skal ha muligheten til å si opp avtalen, uavhengig av om han har bindingstid eller ikke. [...] Endret 10. februar 2019 av Rim Lenke til kommentar
ssaeth Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 https://www.dinside.no/okonomi/kan-de-plutselig-skru-opp-prisen/61018531 Fikk email om at fra 1/2 så flytta dem meg i fra 350mbps til 500mbps og 1/3 ville prisen gå opp men jeg kunne frivillig endre/si opp avtalen. dem skriver at prisen skulle gå opp med ca 30kr . det er jo egentlig dem sin skyld at dem tar bort 350 abb men jeg klager ikke da 30kr mere for 150mbps ut/inn er lavere en hva jeg hadde tenkt da jeg skulle oppgradere til 500 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Om man har fiber ja, funker ikke på coax Hvordan ser man om det er fiber eller coax som er lagt? Trodde det var coax som går inn til veggen hvertfall, men får jo hastigheten for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå