VenTraX Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 En kamerat har en zepto 4100. Likte denne maskinen, men den er litt dyr. Så fikk jeg øye på Whitebox CL50. Den har såvidt jeg kan se et helt likt utseende og konfigurasjon. (Med untak av SD minnekortleser). Og jule tilbudet gjør dette til en meget bedre og rimeligere maskin enn Zepto'en. Det jeg lurer på er: -Er disse to den samme maskinen? -Er dette grunnen til at dinside ikke har testet noen whiteboxer? -Er whitebox'en en maskin dere vil anbefale? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja. det er samme. Har en CL50 selv. Meget fornøyd. Hatt min i snart 2 mnd. Har bare en 60 GB 4200 RPM disk som jeg synes er utrolig treg. Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Og: Whitebox CL4 er den samme maskinen som Zepto Z-note 3300 Wide Whitebox CL5 er den samme maskinen som Zepto Z-note 2125 Din Side's test av Zepto Z-note 2125 Produsenten av disse maskinene er Compal. Endret 20. desember 2003 av chessguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 -Er whitebox'en en maskin dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå