CA2B Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Etter samtaler med belgiske myndighetene har EA besluttet seg for å ikke selge FIFA-poeng.EA får ikke lov til å selge FIFA-poeng av belgiske myndigheter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Det er ikke lov å stjele En tyv, jeg er ikke enig med den tolkningen av loven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Forbes prognose tilsier at Fifa Ultimate Team vil omsette for 14 milliarder kroner i 2019Noen må da betale veldig mye for svært lite, jeg finner salg av slike fantasiprodukter både grådig og umoralsk. Det er vel på tide å gi bruktbilselgere og eskortepiker et statusløft i forhold til enkelte spill utgivere. Endret 30. januar 2019 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Det er ikke lov å stjele En tyv, jeg er ikke enig med den tolkningen av loven. Hæ? Kva er det du gauler om? Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner. Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 Hæ? Kva er det du gauler om? EA sier de ikke er "enige med tolkningen av loven " Litt rart at et firma som vil bryte loven mener de "ikke er enige med den" Litt som å bli tatt for tyveri eller kjøre for fort og så påstå at man ikke er enige med tolkningen av den loven. Høres psyko ut om en privat person ville sagt noe sånn, men er man en bedrift kan de komme med helt blåste uttalelser og tro dét høres bra ut. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 EA sier de ikke er "enige med tolkningen av loven " Litt rart at et firma som vil bryte loven mener de "ikke er enige med den" Litt som å bli tatt for tyveri eller kjøre for fort og så påstå at man ikke er enige med tolkningen av den loven. Høres psyko ut om en privat person ville sagt noe sånn, men er man en bedrift kan de komme med helt blåste uttalelser og tro dét høres bra ut. Eg er samd med deg der. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner. Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge. Og sånn lager man et pay-to-win spill, og det er det ingen som vil ha Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Spelselskaper kan løyse det ved å tilby spesifikke spelara i Ultimate Team, til ein liten penge. Med andre ord, eliminere tilfeldigheiter ved pakke åpninger, og heller tilby dei virtuelle fotballspelarane gjennom microtrasaksjoner. Eg ser ikkje på det som nevnverdig negativt. Om fleire land heng seg på, vil det tvinge spelselskap å endre "lootbox" praksisen. Då må dei heller tilby ingame items, uten RNG, til ein liten penge. Og sånn lager man et pay-to-win spill, og det er det ingen som vil ha Ikkje meir enn Fifa allerede er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå