magnusrye Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Jeg skal pusse opp badet mitt og vurderer om jeg kan dusje rett på gulvet. Etter mye research har jeg enda ikke fått klarhet i om det er membran i gulvet. Forrige eier sier det ble lagt membran i 2007 men vil gjerne dobbeltsjekke dette. Spørmålet mitt er hvordan man kan undersøke om det er membran der. Vedlagt er et bilde av sluket. Er det andre måter å sjekke dette på? Endret 30. januar 2019 av magnusrye Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Hvorfor dusje rett på flis. Bygningsteknisk er det idiotisk galskap. Du kutter levetiden på badet fra 30år pluss til 10-15 år. Hva med å vurdere et nedsenket kabinettgulv med vanntette vegger? Da har du et tett sjikt som tar unna det meste av vannet, og levetid på badet stiger markant. I tillegg er det vesentlig mindre sannsynlig med feil, og eventuelle feil i membran får ikke særlig med konsekvenser.. https://www.vvskupp.no/novellini/ol1401011-29/novellini-olympic-plus-dusjkar-140x100-cm-gr%C3%A5?gclid=CjwKCAiAs8XiBRAGEiwAFyQ-eo6dgelGX5yfMv7Uln5xK5o48WkGDOmDEpfo4WFGJqziONDXXojk2RoC60oQAvD_BwE 2 Lenke til kommentar
magnusrye Skrevet 30. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2019 (endret) Har vurdert en slik dusjplate, men badet mitt har en del utfordringer som gjør det umulig med mindre jeg totalrenoverer det. Ønsker å pusse opp badet uten å totalrenovere. Endret 30. januar 2019 av magnusrye Lenke til kommentar
Hjelpelaus Skrevet 31. januar 2019 Del Skrevet 31. januar 2019 På en del bad kan det kanskje sjekkes ved å fjerne dørterskelen? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå