Cathrine1234 Skrevet 30. januar 2019 Del Skrevet 30. januar 2019 Hei! Er det noen der ute med en historie om det å leve i et samfunn som florerer av rikdom, men som selv har opplevd en form for fattigdom? Din historie er viktig og trenger å bli hørt! Er takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Alle starter fra A og bygger seg oppover. Livet kan være tungt til tider, men ingenting varer for evig. Jeg kan hjelpe deg med hva du vil, trenger du penger? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Alle starter fra A og bygger seg oppover. Livet kan være tungt til tider, men ingenting varer for evig. Jeg kan hjelpe deg med hva du vil, trenger du penger?Nei, ikke alle starter fra A. Noen flytter ut med flere økonomiske fordeler enn andre. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Mange som arver millioner Og her er ett lite tips eller en ide, ikke lag unger om dere er fattige.. Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Og her er ett lite tips eller en ide, ikke lag unger om dere er fattige.. Fordi når antallet eldre dobler seg om ti-tyve år og statens pensjonskasse utland taper seg i verdi med 40-50% så kommer pappa stat og hjelper så omtenksomt, så omtenksomt med ferdigmat på pappeske og kroppsvask en gang i uka (hvis du er heldig)? Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hei! Er det noen der ute med en historie om det å leve i et samfunn som florerer av rikdom, men som selv har opplevd en form for fattigdom? Din historie er viktig og trenger å bli hørt! Er takknemlig for alle svar! Fatteren drepte seg når jeg var tre, vi hadde aldri penger fordi mutteren insisterte på å holde på en leilighet som var finansielt uansvarlig (for stor), mista kåken selv grunnet depresjon etc., ble innkvartert først på et narko-'herberge' for skrotinger, dernest putta i leilighet hvor en kar hadde ligget og råtnet i noen måneder. Teller det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå