fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hei, Her om dagen så så jeg gjennom leggtil/fjern lista mi. Der fant jeg mIRC med et uvanlig icon. Ble forundret fordi jeg aldri har installert mIRC etter siste formatering. Under avinstallasjonen fikk jeg også beskjed at ikke alle filer ble fjernet og ble henvist til: c:\winnt\system32\cab Her lå det hacktools, reg-filer, log-på mange ip-nummer, og en del exe-filer. Ble veldig mistenkelig og var på vei til å fjerne hele mappa (rart ikke min norton ikke har varslet ifra). Men jeg lurer derfor på om det egentlig skal være en cab-mappe i system32-mappa (jmf adressen jeg har skrevet over)? En annen ting som er litt rart, er at jeg ikke finner mappa manuelt - altså hvis jeg trykker Min datamaskin --> C: --> winnt --> system32. Selv om når jeg aktiviserer "Vis skjulte filer og mapper..", vises ikke cab-mappa. Den eneste måten for å komme meg inn ditt er å skrive det i "Kjør"-vinduet. Noen som vet hva dette er? Kan jeg slette mappa? På forhånd takk mvh ridgea Endret 20. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har Win2k jeg også, ingen %\winnt\system\cab her. Ikke at jeg med sikkerhet vet hva dette dreier seg om. Jeg ville slettet mappen, og skaffet meg en brannvegg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 ok, takk for svar... men du har prøvd å kjøre commandol-linjen i "Kjør/Run"? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, jeg måtte jo forsikre meg om at det ikke var en der. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 nå er mappa sletta. Fortsatt ingen form for problemer etter 2 manuelle restart Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har du kjørt en systemskann med SpyBot/Trojanskanner/Antivirus sånn for sikkerhetsskyld? Jeg er ikke leet haxx0r, så jeg vet ikke helt hvordan dette kan ha skjedd. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 ...får vel gi det et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå