Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veien videre med en jente


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er mann midten av 20 årene. Her i desember matchet jeg på Tinder med en jente som er i 20 årene. Jeg visste hvem hun var før vi matchet på Tinder. Før vel et år siden kom hun ut av en forhold som absolutt ikke var bra før hun.

 

Etter jeg matchet på tinder med hun, så har jeg vært lamme hun på byen 3 ganger. Jeg var tilogmed innom jobben hennes og pratet med hun mens hun jobbet i god time. Dette var jo veldig trivelig.

 

Jeg har snappet en del med hun og gjør forsåvidt det i dag også.

 

Jeg kysset/klinet litt med hun på byen den ene gangen jeg møtte hun ute og hun måtte hjem siden hun skulle på jobb dagen etter (søndagsåpent).

 

Jeg har også kjørt hun hjem engang og gikk inn før et kyss og fikk førsåvidt kysset hun. Men var egentlig kun et kjapt  hadekyss hadde jeg inntrykk av og fikk ikke noe mer enn det ene.

 

Jeg jobber turnus og er borte en måned i slengen og hjemme en måned.

Etter jeg kom hjem før snart 14 dager siden, har jeg ikke fått møtt hun en eneste gang. Har vært en del grunner fra hennes side som kommer i veien, blant annet at hun var bortreist en langhelg og vært syk en annen helg.

 

Jeg har prøvd å invitere hun til mye forskjellige rart bare før å møtes. Da hun virker som ei jeg har løst å prøve å bli bedre kjent med.
Jeg tjener bra og hun liker ikke blant annet når jeg kjøper en drink/etc til hun og kjøper tilogmed tilbake til meg.

 

Hun sier hun har løst å bli bedre kjent med meg. Men alle forslag jeg kommer med "passer" liksom aldri, alltid en eller annen grunn til hvorfor det ikke passer. Har prøvd å høre når det passer før hun, og hun kommer med en dato og virker som hun får kalde føtter når dette nærme seg og avlyser.

 

Så i det siste har jeg nå tenkt tanken at hun overhode ikke er intressert, men ikke heller klarer å avslutte.

 

Hun har jeg nevnt følgende; at det er flere som har prøvdt å bli kjent med hun og alle har mislykkes. Også sier hun at hun er lite sosial i edru tilstand, men hun er glad i feste.
Hun har også nevnt at hun hadde det veldig tungt etter bruddet med eksen.

 

Vi snapper vel dagelig og skriver litt på FB. Hun svarer på min snapps osv.

Jeg skrev til hun en dag at jeg ønsker at jeg klarer å rive den veggen hun har satt opp rundt seg eller at jeg kommer meg inn døren. Fikk bare til svar at nøkkelen sannsynligvis er mistet. :)

 

Så var egentlig veien videre her? Føler det blir før dumt å bare plutselig slutte av all kontakt. Men kunne vel funket å sett om hun kommer med noe forslag til å møtes? Det jeg mistenker er at hun har vegg rundt seg og ikke ønsker å gjøre seg selv sårbar.

 

Takk før svar. Var greit å bare få luften tankene.

 



Anonymous poster hash: 32185...ff5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi snapper vel dagelig og skriver litt på FB. Hun svarer på min snapps osv.

Jeg skrev til hun en dag at jeg ønsker at jeg klarer å rive den veggen hun har satt opp rundt seg eller at jeg kommer meg inn døren. Fikk bare til svar at nøkkelen sannsynligvis er mistet. :)

Anonymous poster hash: 32185...ff5

 

 

Det høres langt på vei ut som hun avviser deg her. Nå har du prøvd hardt lenge og hun har tatt signalet. Så nå kan du med fordel roe ned og vente på at hun eventuelt tar initiativ til å møtes. Og gjør hun ikke det, vel, da er hun ikke interessert og det hjelper uansett ikke å fortsette å prøve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det høres langt på vei ut som hun avviser deg her. Nå har du prøvd hardt lenge og hun har tatt signalet. Så nå kan du med fordel roe ned og vente på at hun eventuelt tar initiativ til å møtes. Og gjør hun ikke det, vel, da er hun ikke interessert og det hjelper uansett ikke å fortsette å prøve.

 

Hei,

 

var egentlig det samme jeg har konkludert med ja.

Får vel ta det litt rolig fremover. :)

 

Anonymous poster hash: 32185...ff5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...